Skip to main content

Ik wil mijn spotify premium activeren. Ik vul dus mijn email in bij het menu "vraag je activeringscode op”. Ik krijg dan een melding "dit emailadres is niet gevonden". Help

@T. Schie Welkom op het forum. 

Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? 

Dan kan ik je gegevens er bij pakken en aan de slag! :) 


Ik heb een forumprofiel aangemaakt. Werk jij bij KPN Rutger? Ik ben zeer ontevreden. Het kost veel te veel moeite om te vinden waar ik mijn vraag/klacht kwijt kan. Ik verwacht 24/7 online service van de KPN in het jaar 2021. Dan moet ik vervolgens naar een Forum. IK wil een klantenservice. het duurt daarna nog een paar dagen voordat er een reactie komt. Dan moet ik ook nog een profiel aanmaken met mijn gegevens die als bij de KPN bekend zijn. Super slecht dit allemaal. Ik wil spotify asap.

 


we zijn alweer 6 dagen verder, is er nog iemand  bij de KPN die deze klant kan helpen?

 


@T. Schie Het klopt dat het op het forum inderdaad een aantal dagen kan duren voor je reactie krijgt. 

Als je sneller contact wil dan kun je ook altijd bellen met mijn collega's op 0800-0402, dit is in geval van storing inderdaad 24/7. Ook kun je chatten met mijn collega's.

Zo te zien had je het telefoonnummer al gevonden en is het met mijn collega's gelukt om Spotify te activeren en in te stellen.