Skip to main content

Wij krijgen 4 tot 5 keer de melding dat er iets ik fout gegaan mogelijk dat de kabels niet goed zij of ik dan de modem opnieuw moet op starten dat zoon 4.tot 5 keer per week dit gaat aardig mijn keel uit hangen kabel en we zitten er aan te denker om te stoppen bij kpn alla er  goede oplossing kom

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi Martin, welkom op het forum. 

Waar krijg je deze melding precies te zien? Op de televisie?

 In de melding wordt ook aangegeven om een andere kabel te proberen, heb je dit inmiddels ook gedaan? 


Ja hoor ik heb alle kabels vervangen ik heb inmiddels contact gehad met kpn en daar geconstateerd dat ik met een verouderde modem zit nog uit de tijd van telfort en deze gaat vervangen worden door een nieuwe en dan zal het probleem verholpen moeten zijn ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel vertrouwen in heb 


Ja hoor ik heb alle kabels vervangen ik heb inmiddels contact gehad met kpn en daar geconstateerd dat ik met een verouderde modem zit nog uit de tijd van telfort en deze gaat vervangen worden door een nieuwe en dan zal het probleem verholpen moeten zijn ik moet eerlijk zeggen dat ik daar wel vertrouwen in heb 

Laat het me hier weten mocht dat niet zo zijn. :relaxed:


Alles is nu geregeld nieuwe modem nieuwe ontvanger prima het enigste wat me nu nog dwars zit dat ik als kpn klant een behoorlijke telefoon rekening te wachten staat ik heb haast 23 minuten met de klantenservice aan de telefoon gezeten en moet nu haast €23.- betalen dat vindt als kpn klant erg jammer 

Gr Martin Witte 


Alles is nu geregeld nieuwe modem nieuwe ontvanger prima het enigste wat me nu nog dwars zit dat ik als kpn klant een behoorlijke telefoon rekening te wachten staat ik heb haast 23 minuten met de klantenservice aan de telefoon gezeten en moet nu haast €23.- betalen dat vindt als kpn klant erg jammer 

Gr Martin Witte 

Ach jeetje… het nummer van KPN is gratis; 0800-0402

 


Alles is nu geregeld nieuwe modem nieuwe ontvanger prima het enigste wat me nu nog dwars zit dat ik als kpn klant een behoorlijke telefoon rekening te wachten staat ik heb haast 23 minuten met de klantenservice aan de telefoon gezeten en moet nu haast €23.- betalen dat vindt als kpn klant erg jammer 

Gr Martin Witte 

Welk nummer heb je gebeld dan? Ons nummer, 0800 0402, is altijd gratis namelijk. 


Ik werd doorverwezen naar 1889 via internet 

 


Ik werd doorverwezen naar 1889 via internet 

 

Oeiii, duur lesje zo. :pensive: