Bij mij staat er ook "modem niet geschikt" Heb ook een v10 modem
klantnummer: (...)
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
*Admin: afgesplitsten een eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beantwoord
Melding Experia Box V10A niet geschikt voor FON
Beste antwoord door Susan_
Welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Op het moment dat je de Experia Box V10 hebt, dan zou FON gewoon moeten werken. De issues zijn met de V10A, hier is FON nog niet beschikbaar op. Omdat je jouw klantnummer al had doorgegeven, heb ik meteen even gekeken en ik zie dat het om de V10A gaat in jouw geval. Hier werkt FON helaas nog niet op. Er wordt wel aan gewerkt om dit op korte termijn toe te voegen. Wanneer precies is helaas nog niet bekend.
Bekijk origineelOp het moment dat je de Experia Box V10 hebt, dan zou FON gewoon moeten werken. De issues zijn met de V10A, hier is FON nog niet beschikbaar op. Omdat je jouw klantnummer al had doorgegeven, heb ik meteen even gekeken en ik zie dat het om de V10A gaat in jouw geval. Hier werkt FON helaas nog niet op. Er wordt wel aan gewerkt om dit op korte termijn toe te voegen. Wanneer precies is helaas nog niet bekend.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.