Skip to main content
Beantwoord

Melding geen internet beschikbaar bij wifi op de Experia Box V10 en TP-LINK RE200

• January 13, 2023
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Op mijn v10 router heb ik prima WiFi ontvangst echter constant de melding geen internet beschikbaar. Heb het idee dar de v10 defect is. Hoe kom ik aan een nieuwe router

Ā 

Beste antwoord door Thomas van KPN

HoiĀ @Kees1106, welkom op ons forum! Kun je het eens testen met je RE200 apparaten ontkoppeld?

Als het dan wel goed werkt vermoed ik dat er in TP link apparaten iets niet helemaal goed gaat. Had je al eens contact gehad met de TP link klantenservice?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 13, 2023

Dag @Kees1106Ā heb je dit soort dingen in huis?

Ā 

• Auteur
  • Topper
  • January 13, 2023

Joep, die heb ik niet in huis. Alleen de bedrade v10 en een bedrade re200

• January 13, 2023

HalloĀ @Kees1106Ā als je de re200 eens uitschakelt, blijven de problemen dan ook?

• Auteur
  • Topper
  • January 14, 2023

Dit maakt geen verschil. Problemen zijn opgetreden na het veranderen van mijn IP adres door KPN met daarbij IPV6 adres. Hierdoor was ook mijn NAS niet meer bereikbaar. Blijkt dat de NAS het IPV6 adres is gaan gebruikenĀ en hier geen port forwarding op stond.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 19, 2023

HoiĀ @Kees1106, welkom op ons forum! Kun je het eens testen met je RE200 apparaten ontkoppeld?

Als het dan wel goed werkt vermoed ik dat er in TP link apparaten iets niet helemaal goed gaat. Had je al eens contact gehad met de TP link klantenservice?