Skip to main content

Ik probeer me al een aantal dagen aan te melden om bericht te krijgen als glasvezel op mijn adres mogelijk is, maar ik krijg telkens het bericht 'Oeps, er is iets mis gegaan. Probeer het later weer' 

Het lijkt erop dat de link op de website niet goed werkt.…

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hallo @AnnetB , daarvoor moet je bij www.kpnnetwerk.nl zijn, die zijn verantwoordelijk voor de aanleg van de infrastructuur.

Dit is het forum van KPN, de provider, en die kan hier niets mee.

Succes.

 


Hallo @AnnetB , daarvoor moet je bij www.kpnnetwerk.nl zijn, die zijn verantwoordelijk voor de aanleg van de infrastructuur.

Dit is het forum van KPN, de provider, en die kan hier niets mee.

Succes.

 

Dank je wel, JanD. Contact krijgen met KPN is ook niet echt makkelijk....😁


Hallo @AnnetB, over de aanleg en beschikbaarheid van het glasvezelnetwerk kan KPN Netwerk je alles vertellen. Ik ben trouwens wel benieuwd waar je je probeert aan te melden. Is het mogelijk om de link hier te posten? Als er namelijk iets kapot is op de KPN website moet dat natuurlijk even gefixed worden. 


Hoi Jeroen_dB,

Na het invullen van het 'Houd me op de hoogte' formulier kreeg ik genoemde melding. Dit is de pagina:

https://www.kpn.com/internet/glasvezel/bijna-glasvezelwekker.htm

 


Dank voor het delen van de link @AnnetB. Ik ga er intern melding van maken. Bij KPN Netwerk is er ook een mogelijkheid om je in te schrijven om op de hoogte gehouden te worden.