Skip to main content

Hai @Shyrin_ ik zelf heb hetzelfde probleem. Ik wil graag gebruik maken van de actie met HBO, alleen ik heb niks in bestelling staan. Staat er zeker al 3 weken.



Admin: afgesplitst en een eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @Roocje, we zijn nu natuurlijk al weer even verder. Ik zie geen wijzigingen in het systeem staan. Kun je het nog eens proberen? En eventueel met een andere browser?


@Thomas helaas heeft dit niks met een browser te maken. Maar is gewoon op de tv bij het menu instellingen, zenderpakket. 

 


Oh okay, dat lijkt iets anders te zijn dan in je eerste screenshot of het issue in het oorspronkelijke topic.
Kun je je TV ontvanger eens een Frisse Start geven?


@Thomas wat in mijn 1e bericht stond is dat ik niks kan toevoegen omdat er al een lopende bestelling staat op mijn kpn tv. 

Er is in de tussentijd al 2x een software update geweest van kpn. Dus ik ga ervanuit dat de frisse start toen ook al heeft plaatsgevonden 


Ondanks de software update kan het toch noodzakelijk zijn bij issues als deze. De melding op de foto van je TV is niet dezelfde al in je eerste screenshot en kan goed een andere oorzaak hebben.
Als het na de frisse start niet via de TV ontvanger lukt kun je dan HBO proberen te bestellen via je MijnKPN of de MijnKPN app, lukt dat wel?


Er is in de tussentijd al 2x een software update geweest van kpn. Dus ik ga ervanuit dat de frisse start toen ook al heeft plaatsgevonden 

Er zijn de afgelopen 3 weken geen 2 software updates geweest. Dat weet ik bijna wel zeker.


Ik heb een herstart gedaan en de melding staat er nog steeds. Juist van die printscreen op mobiel krijg ik de melding dat ik via mijn kpn niet kan bestellen ivm dat er nog een lopende zaak is op de tv. Hier word ik doorgelinkt omdat ik gebruik wilde maken van het kadootje.. voor 3 maanden gratis hbo


Okay, maar ik zie geen wijzigingen bij jouw abonnement staan dus vermoed ik dat ergens iets anders fout gaat.
Heb je de TV ontvanger herstart of een Frisse Start gegeven via deze stappen op de website?

Je krijgt deze melding óf in de MijnKPN app of via de MijnKPN webpgagina? De webpagina kun je met een andere browser proberen.

Als ook dat niet lukt kun je hem ook telefonisch bestellen via 0800-0402