Skip to main content

krijg een mail van KPN? Dat er computeraanvallen plaatsvinden vanuit mijn internet aansluiting? Is dit een echte melding vanuit KPN of iets anders? Fake?

hallo @Wil0953 als de afzender abuse@kpn.com is dan is het echt.

 


Hallo Jan, nee alleen KPN <noreply@kpn.com>

geen afzender, niets.


Dan zou die in principe wel echt moeten zijn. Zeggen ze. En dat houd dus in dat u aan de slag moet gaan...


Hallo Jan, nee alleen KPN <noreply@kpn.com>

geen afzender, niets.

Hallo @Wil0953 , ik zou zeggen, stuur de ontvangen mail even door naar het eerder genoemde adres en je krijgt vanzelf een reactie.

 


Ja. ware het niet dat de brief niet compleet is. Geen onderwerp en geen linken onderin en geen afsluiting.

kortom ik verwacht van KPN een andere zeg completere brief. Ik vertrouw dit niet...


Jan,

En van noreply krijg ik nooit een reactie toch?

 


Hallo @Wil0953 je hebt me niet goed begrepen, inderdaad op een noreply kun je niet reageren, maar dat schreef ik ook niet.

Stuur een email met je vraag naar abuse@kpn.com met als BIJLAGE de bewuste mail.

Succes

 


Aha, ja dat zal ik doen! Wellicht zijn er meerdere meldingen.

mvg, Wil


Bij mij hetzelfde bericht van noreply@kpn.com en zonder Onderwerp


Beste @Wil0953, welkom! Wat gek dit! Heb je inderdaad de collega's van Abuse gemaild? En heb je al reactie gehad? Wellicht dat @Dennis ABD er zo al wel iets over kan zeggen en/of dit herkent?


Hallo Marcia, ik heb dit gisteren idd doorgezet naar abuse.  Nog geen reactie ontvangen. Ben toch benieuwd. er zitten ook doorkoppelingen in de tekst, dus….


Wat jammer dat je nog geen reactie hebt ontvangen. Laat je een reactie achter in dit topic  wanneer je hier iets over hoort?


Ik had dezelfde vage mail (geen onderwerp is toch wel serieus - en ik verwacht zoiets van abuse te krijgen). Ben wel erg benieuwd naar het antwoord.


Ik heb zelf ook even wat collega's van abuse aangeschreven. Ik ben ook benieuwd waar dit weg komt.


Ik ben wat laat, ik had verlof. Er is wat fout gegaan bij de afdeling welke onze mail verstuurd, hierdoor zijn er naar een aantal klanten een van Abuse afkostig lijkende mail gestuurd vanaf noreply@kpn.com. Hoewel de mail echt van KPN afkomstig is, zijn deze foutief verstuurd. Wij sturen onze mails met abuse@kpn.com als afzender.

 

Excusus voor het ongemak.


Dank voor je reactie, Dennis! :-)


Hallo Dennis, 

Dank voor je reactie. Maar is er nu bij mij iets aan de hand of niet?

de brief was ook niet helemaal compleet qua indeling. Blijf dit toch erg vreemd vinden!

mvg, Wil

 


Nee, er is niets aan de hand. Mocht dat op een later moment mogelijk wel zo zijn krijg je een mail van abuse@kpn.com. Een die wel compleet is.


Ok, dan is wat mij betreft het probleem opgelost.

 

dank aan allen,

mvg, Wil

Â