Skip to main content

Sinds afgelopen maandag ben ik over op glasvezel wat een mooie verbetering is. Technisch werkte het direct. Echter ik kan nog geen snelheid verhogen i.v.m.  “je hebt nog een lopende bestelling. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

Heb afgelopen donderdag contact gehad met een medewerker van de helpdesk. Het probleem schijnt mijn prive Fritzbox te zijn. Daar kan het geautomatiseerde proces van KPN niet op komen (en terecht).

Als ik het goed begijp is er een ticket doorgezet naar een afdeling die dit recht moet gaan breien. Iemand een idee hoe lang dat duurt en of ik zelf nog opties heb dit te versnellen?

Hallo @Pjotter K het originele modem aansluiten kan het proces versnellen.

 


Inderdaad verdwenen alle gekke meldingen gedurende de dag na aansluiten van de experiabox. Wel jammer dat, dat nodig was voor een administratief proces terwijl technisch alles direct goed werkte met mijn eigen Fritzbox. Overigens was het op een bepaald zelfs zo ernstig dat ik een mail kreeg met een monteurs afspraak omdat ik tot nu toe het modem maar niet had aangesloten (…….).