Skip to main content

Ik heb sinds gisteravond geen verbinding meer met wifi, op geen enkel apparaat. Ik heb de Experia v10 modem al een aantal keer opnieuw opgestart en gereset volgens de aanwijzingen van KPN. Echter heeft dit niet gewerkt. Ik krijg steeds de melding ‘uw breedband IP connectie werkt niet. Controleer alstublieft de ethernet kabels of DSL verbinding’. Alle kabels zitten zoals het hoort. Het lampje van ‘services’ brandt oranje, die van power en wireless zijn groen.

Wel is de stroom er een paar keer afgeweest, kan dat er mee te maken hebben?

Vaak is dat een probleem tussen het modem en de centrale.  Bel de klantenservice 0800-0402.  Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 


Hi @CiskaZuur, welkom op het forum. 

Is het inmiddels gelukt via ons telefoonnummer 0800 0402? Zou ik mogen weten welke lampjes er branden op de V10 modem en welke kleur? Het gaat me vooral om de lampjes Service, Internet en Wireless. 

Ik hoor graag van je. 


Hi Joep1965 en Alex_P

Dank voor jullie aanwijzingen. Het probleem dat in het glasvezelkastje, dat geeft een oranje service lampje zo vertelde KPN me

 

 


Hi Joep1965 en Alex_P

Dank voor jullie aanwijzingen. Het probleem dat in het glasvezelkastje, dat geeft een oranje service lampje zo vertelde KPN me

Ok, en zijn er ook verdere stappen gezet? Een monteur of een melding voor onze technische dienst? 

Zou ik anders mee mogen kijken? Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?