Skip to main content
Beantwoord

Melding over agressieve colporteur

• 6 augustus 2025
  • 2 reacties
  • 116 keer bekeken

Jos Albrecht
Nieuwkomer

Zojuist iemand aan de deur gehad, in Brunssum, welke een groene polo-shirt aan had en hem duidelijk gemaakt dat ik geen intresse had en heb ik de deur gesloten. Hierop belde hij direct weer opnieuw aan en hield hij de bel vast totdat weer open maakte. Hem wederom hem duidelijk gemaakt dat ik geen intresse had en vervolgens heb ik weer de deur gesloten. Ik hoorde hem mij vervolgens voor homo uitmaken. Hierop ben ik naar buiten gestapt en heb hem hierop aangesproken. Ik heb ook zijn batch bekeken, echter hierop stond, buiten KPN en zijn pasfoto geen naam of iets dergelijks. Hij weigerde ook om deze te noemen en was buitengewoon agressief. Ik heb hier dus ook de politie geïnformeerd. 

Hopelijk kunnen jullie achterhalen, als het iemand van jullie was, wie zich zo presenteert. 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Jos Albrecht, welkom bij onze community. 

Laat ik beginnen met aangeven dat ik wel enorm van schrik, dit is zeker niet hoe een KPN medewerker zich hoort te gedragen. Mijn excuses hiervoor, ik baal er enorm van dat je dit hebt mogen ervaren. 

Ik doe uiteraard mijn best om te achterhalen wie dit was. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Als ik dit goed begrijp was dit dus op 6 augustus rond 18 uur? 

Bekijk origineel

2 reacties

Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2969 reacties
  • 6 augustus 2025

Ik weet niet of de gegevens van de colporteur verstrekt mag worden. Dit is een forum voor KPN klanten en voornamelijk beantwoord door ook KPN klanten. 

Wel zou je kunnen bellen naar de klantenservice (gratis)(0800) 0402

tip, als het kan installeer een video deurbel of een ip camera bij de voordeur.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24534 reacties
  • Antwoord
  • 9 augustus 2025

Hi ​@Jos Albrecht, welkom bij onze community. 

Laat ik beginnen met aangeven dat ik wel enorm van schrik, dit is zeker niet hoe een KPN medewerker zich hoort te gedragen. Mijn excuses hiervoor, ik baal er enorm van dat je dit hebt mogen ervaren. 

Ik doe uiteraard mijn best om te achterhalen wie dit was. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Als ik dit goed begrijp was dit dus op 6 augustus rond 18 uur? 

Reageer