Skip to main content

Melding over modem update?

• July 10, 2025
  • 54 reacties
  • 824 keer bekeken

Toon eerste bericht

54 reacties

• Auteur
  • March 23, 2026

Vannacht is m'n V10 opnieuw gestart: zowel de internetverbinding als de V10 zelf zijn nu ruim 15 uur actief/operationeel.

Waarom is mij niet duidelijk (geen stroomstoring). Bij Naam staat nog steeds het MAC-adres. En het gastnetwerk was uitgeschakeld. 

De V10 was bijna 10 weken operationeel!

• Auteur
  • March 27, 2026

Ik zie nu dat er nieuwe software voor de V10 uitgerold wordt. Zou bovenstaande herstart wellicht een mislukte poging geweest kunnen zijn om m'n V10 te updaten? 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Is mogelijk. Die nacht was wel de pilotgroep. En dan impliceert dit geheel dat ons systeem alsnog niet heel lekker gaat met jouw aansluiting :(

• Auteur
  • April 2, 2026

We gaan het zien. Ik begreep dat begin volgende week (na Pasen dus?) ook handmatige updates mogelijk zijn? Nu geeft de V10 in zowel app als browser nog aan up-to-date te zijn.

De weergave van de topologie is na die herstart wel wat verbeterd hoewel nog steeds sommige Wi-Fi apparaten met het verst verwijderde Wi-Fi punt verbonden lijken te zijn, hoewel één geval b.v. zelfs op hooguit 20 cm van de V10 zit, maar verbonden lijkt met een bekabelde EW die 2 verdiepingen hoger staat.