Skip to main content

Vorige maand de aanbieding van sneller internet met 100/ 100 Mb/s  GRATIS !

Toch wordt er bij mij €4,99 in rekening gebracht.

 

Heeft u dat ook?

Hoi @Sub11 . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp heb jij een aanbieding gehad om 3 maanden gratis 100/100 te proberen, toch? En daar heb je gebruik van gemaakt?

Ik heb je gegevens er bij gepakt maar ik zie geen upgrade.  Ik vermoed dat je dit te zien krijgt als je op de aanbieding in wilt gaan? Kun je anders een screenshot maken?


Goedemorgen Erwin,

nee, ik ben misschien onduidelijk geweest. Ik kreeg een mail van KPN met de kreet, ga nu GRATIS over op sneller internet met 100Mbit/s. dat was het bericht.

Echter, ik HEB al sneller internet van 100Mbit/s voor €5,00/ maand.

HOE kan ik gebruik maken van die GRATIS aanbieding ?

Moet ik het eerst terug zetten naar 50Mbit/s?

OF geldt deze aanbieding niet voor mij, wat erg vreemd is want het was een mail naar TROUWE KPN klanten!!!

Hoor graag van je,

Groeten Hennie Meulhof

 

Enter

 


 


Goedemiddag,

Heb vorige week iemand van KPN aan de telefoon gehad, en hij gaf aan dat ik mijn sneller internet EERST moest STOPZETTEN en na één dag weer opnieuw sneller internet aanvragen volgens de aanbieding.

Heb ik allemaal gedaan, maar er wordt mij wel WEER €4,99 in rekening gebracht.

DUS, nu concreet mijn vraag; HOE kan ik gebruik maken van de aanbieding die mij geboden is, om GRATIS sneller internet te krijgen.  Moet ik voor 30 november hebben aangezet anders ben ik het kwijt. De aanbieding zelf geldt zolang ik klant blijf bij KPN………………

gr Hennie


Over wie gaat dit nu precies, @Sub11 ?  In je profiel staan postcode en huisnummer en als ik daar op zoek kom ik op een andere naam uit dan in je profiel staat.

Verder heb je ook gegevens van een andere persoon in het opmerkingenveld staan.  

(Bij beide huishoudens zie ik trouwens een 50Mbit abonnement.  )


Het gaat om het thuis internet van de, 7468EJ huisnr 67. Heb het net nagekeken en heb 100Mbit/s internet snelheid voor € 4,99….. NOG STEEDS!

Die andere persoon is mijn moeder van 92 die in Deventer woont. Voor haar gebruik ik mijn emailadres om haar belangen te behartigen.

 

Goed, maar de mail met aanbieding was aan mij gericht…..ALS TROUWE KLANT, en wil daar graag gebruik van maken.

Wou het knipprogramma gebruiken om de factuur te laten zien dat ik nog steeds €4,99 betaal, maar het knipprogram werkt schijnbaar nog niet goed

 


Okay. Er staan 2 andere postcodes in je profiel dus dan kan ik je uiteraard niet vinden.

Ik ga sowieso voor je uitzoeken hoe dit zit, @Sub11 .  Ik kom er zsm op terug. 

 

Klopt dat?


Klopt. 7468EJ  en als ik het goed heb 7415LR.

Ben benieuwd en bedankt

Hennie


Hoi Hennie,

 

Wat ik tot nu toe weet is dat die actie niet voor jou bestemd is. (helaas).

Waarom we jou toch direct gemaild hebben is mij nog een raadsel en zoeken we verder uit. Ik heb je een privébericht gestuurd. Kun je daar op antwoorden?


Update voor de meelezers: Men kon mij niet vertellen waar het mis is gegaan maar initieel was deze actie niet voor TS bedoeld. 

Na een paar mailtjes met de mensen die deze acties beheren is er voor @Sub11 alsnog de korting aangezet. 

Excuses voor het ongemak en geniet er van, @Sub11 !

 


Erg blij dat ik gebruik kan maken van de aangeboden korting.

Groet Hennie