Skip to main content

Ik heb precies de zelfde melding bij wifi manager en zit ook in buiten gebied

Heb een experiment box v10 en we hebben sinds kort wel 4g modem erbij. Heel gek kpn monteur is geweest heeft alles zelf goed aangesloten was goed maar is weer … .

 

 

Hallo @Erika24, welkom. 

Ik ben bang dat ik een stukje context mis, wat voor melding krijg jij te zien als je de Wifi manager gebruikt? En welk probleem zou je graag willen verhelpen? Traag internet? Weg vallende Wifi? We denken graag met je mee. 


Deze melding en dan staat er ook nog achterstand betaalde rekeningen hahaa maar dat kan niet we hebben incasso


Hallo @Erika24

Wat lastig, krijg je deze melding op alle apparaten? Ben je in de gelegenheid om de Wifi manager op een andere apparaat uit te testen, een ander mobieltje, tablet of een makkelijk mee te nemen draadloze laptop bijvoorbeeld? 


Hier hetzelfde probleem,  gebeld met kpn, geen betalingen open staan (gaat automatisch) , nieuw abonnement genomen met op mijn aandringen aandringen nieuwe router v12 ipv v10 nu nog steeds hetzelfde probleem.  Wifi en andere verbindigrn werken goed, alleen is de wifi op de eerste etage nog slechter dan bij de v10 router. KPN kom met een oplossing.....!

 


Sinds de overstap naar glasvezel heb ik ook het zelfde probleem met dezelfde servicetool, Wel internet thuis maar de servicetool geeft aan dat de verbinding geblokkeerd zou moeten zijn. 

 

Zou het helpen om zowel de oude telefoonlijn en de glasvezelverbinding tegelijk aan te sluiten? 


Denk het niet, alles geprobeerd zal door de kpn opgelost moeten worden    een klanten van de kpn hebben hetzelfde probleem dus...