Skip to main content

Is er een oplossing voor dit ‘webpagina niet beschikbaar ‘ gedoe op een Samsung. 
Minstens 3x per week de reciever uit de voeding halen.

Graag advies hoe en waar dit opgelost kan worden. 
Groet Frits. 

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hi @FritsvA, je reageert in een topic dat gaat over een probleem binnen onze wifi manager, maar benoemt ook een receiver dus het is me niet helemaal duidelijk wat exact de problemen zijn bij jou. Gaat het bij jou óók om deze melding als je de wifi probeert te optimaliseren via onze online tool? Of is er iets anders aan de hand en zo ja, wat dan precies?


Hoi,

ok, sorry in de verkeerde groep?

Maar misschien kan je me toch helpen?

Sinds een tijdje gebruik ik onze Samsung Qled zonder KPN ‘kastje’ en heb de TV direct met een netwerkkabel op het internet aangesloten. 
Werk dus via de KPN app. 
Diversen malen krijg ik echter bij het inschakelen de melding ‘webpagina niet beschikbaar’. 
De enige optie is dan de TV voeding te onderbreken en opnieuw op te starten. 

Is daar iets aan te doen?

Dank voor je reactie. 


Hallo @FritsvA gebeurt dat alleen bij de KPN-app of ook bij andere app's?

Heb je al eens geprobeerd de app opnieuw te installeren?

 


Hi @FritsvA, is het gelukt om de app opnieuw te installeren, zoals JanD voor heeft gesteld?

Mocht dat geen verschil maken, lukt het je dan wellicht om hier een foto te plaatsen van hoe de app er exact uitziet op het moment dat je deze melding krijgt? Dan kan ik die even doorsturen naar de ontwikkelaars van de app!


We hebben geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!