Skip to main content
Beantwoord

Meldingen van retour gestuurde apparatuur

• April 12, 2021
  • 1 reactie
  • 34 keer bekeken

Henk3572
Nieuwkomer
Forum|alt.badge.img

Heb abonnement opgezegd, retourdoos ontvangen en hierin de apparatuur (modem, 2x tv ontvanger, 2x afstandbediening) retour gestuurd. Krijg nog steeds meldingen dat alleen de modem ontvangen zou zijn, terwijl alle genoemde apparatuur in dezelfde doos is verzonden. Klantenservice verwijst mij naar chat op de website, zie nergens een chat waar ik het verzendbewijs naar toe zou kunnen sturen. Heb dit nummer maar vermeld in mijn profiel. 

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi @Henk3572, als je alles al teruggestuurd hebt hoor je natuurlijk geen herinneringen meer te ontvangen. Goed dat je dit aankaart. Fijn dat je ook al jouw gegevens in je forumprofiel hebt gezet. 

Ik geef een seintje aan onze logistieke afdeling, dat zorgt ervoor dat de herinneringen stoppen. Het kan zijn dat je er nog één ontvangt, stel dat er net een in de maak is, laat ik maar zeggen. Mocht je toch nog iets horen of als je vragen hebt, laat het me gerust hier weten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi @Henk3572, als je alles al teruggestuurd hebt hoor je natuurlijk geen herinneringen meer te ontvangen. Goed dat je dit aankaart. Fijn dat je ook al jouw gegevens in je forumprofiel hebt gezet. 

Ik geef een seintje aan onze logistieke afdeling, dat zorgt ervoor dat de herinneringen stoppen. Het kan zijn dat je er nog één ontvangt, stel dat er net een in de maak is, laat ik maar zeggen. Mocht je toch nog iets horen of als je vragen hebt, laat het me gerust hier weten.