Skip to main content

Met zeer grote regelmaat (zie bijlage) heb ik een zeer laag WiFi snelheid, diverse testen laten uitvoeren, geen enkele verbetering, met Speedtest kom ik met regelmaat niet hoger uit dan tot 75 GB downloaden en uploaden tot Max 100 GB. Ik heb een 500 GB abonnement. In de bijlage is te zien dat de snelheid wel te halen is, oorzaak🤔. Als er geen verbetering gaat optreden, stabiele snelheid rond 500GB of een gepaste oplossing nieuwe modem als dat nodig is komt er geen gepaste oplossing dan overweeg ik over te stappen.  Kijk naar de foto’s en de data. Ik betaal veel geld voor iets wat ik niet krijg. 
 

 

Jij wil een snelheid van 500 via Wi-Fi en met alleen een modem??? Nou als je in een hutje op de hei woont misschien maar anders ga je dat nooit lukken. Nergens! Je betaald voor een bekabelde snelheid.  Ik neem aan dat je bijna altijd bekabeld werkt.


Als je kijkt wat ik krijg qua snelheid dan is het 10% van wat ik zou moeten krijgen, het mag niet uitmaken waar ik woonen welke stoorzender er is, KPN verkoopt mij iets wat ik niet krijg.


Onzin! Je betaald niet voor Wi-Fi.  Nergens krijg je Wi-Fi garantie qua snelheid. Als jou buurman een flinke versterker heeft staan dan heb jij daar last van.  En het is gewoon zonde van je geld als je een abo neemt van 500 en dan niet bekabeld gaat werken.


Wat is onzin, ik heb het met grote regelmaat wel gehaald en ik woon redelijk vrij van stoorzenders.


Heb je de v10 al een keer gereset? 


Al diverse keren gereset!. En andere kanalen geprobeerd, geen enkele verbetering, zit op glasvezel!. 
bekabeld haal ik ook geen hoge snelheid. 


Dat is natuurlijk wel vreemd. Je hebt glasvezel neem ik aan? O ja dat zei je al. Heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald?


Van alles al uitgeprobeerd en het verbetert niet, als KPN niet met een gepaste oplossing komt dan ben ik genoodzaakt om een andere aanbieder te nemen, als thuiswerker heb ik een stabiele snelheid nodig.


Die oplossing komt er vast wel. Een medewerker reageert over een paar dagen.


Het is nu aan KPN😉.


Wat een waardeloze klantenservice heeft KPN, je betaald ergens voor wat je niet krijgt, ben nu druk aan het rondkijken welke aanbieder wel een betere service en dienstverlening heeft.

het kan zomaar zijn dat zij mij naar jarenlang minimaal 10 jaar mij kwijt raken als klant.

een nieuwe klant binnenhalen heeft blijkbaar meer prioriteit, een trouwe betalende klant laten ze in de kou staan. ben zo langzamerhand klaar met KPN😡😡😡😡😡


De wachttijd is hier opgelopen tot 6 dagen helaas.


Dat de wachttijd is opgelopen naar 6 dagen is veelzeggend. Blijkbaar veel klanten met klachten🤔.


Inderdaad. Het netwerk staat flink onder druk in deze coronatijd waar veel mensen thuis werken en kinderen veel online lessen volgen. En kpn medewerkers die nu aan de keukentafel mensen helpen ipv op het kantoor met alle beperkingen van dien.


Ik heb het sterke gevoel dat het netwerk doelbewust wordt afgeknepen🤔, maar ze willen wel het geld ontvangen van abonnement houders die niet dat krijgen waar men voor betaald😡. 


En waarom zouden ze dat doen?


Daar kan alleen KPN antwoord op geven🤔.


Maar om even op je probleem terug te komen..Welke snelheid meet je met een laptop of pc die met een kabel aan de v10 hangt? Is dat wel stabiel en ca 500?


Nee die is niet stabiel, Maximaal 150😢😢. 


Dan is er echt wel wat mis met het lichtsignaal.  Wacht nog effe op een medewerker. Je hebt snelheidsgarantie met glasvezel het zal alleen even zoeken zijn naar het probleem. Het heeft ooit toch wel goed gewerkt neem ik aan?


Het zou ook kunnen dat de V10 het probleem is🤔. Moet hem met regelmaat resetten omdat de verbinding wegvalt. 
 

ik geef KPN een week voor een gepaste oplossing, een betere verbinding en WiFi, als een ambtelijke medewerker van de gemeente Enschede moet ik een goede verbinding hebben, ga nu noodgedwongen naar kantoor😡. 


Het heeft zeer goed gewerkt, zelfs WiFi 500, en nu Max 75, te gek voor woorden!. Zie foto’s 

duidelijk aantoonbaar. 


Het zou kunnen natuurlijk maar een kapotte v10 dat zie je zelden. Het is echt een heel goed modem. Mijns inziens het beste modem wat kpn ooit heeft gehad. Ik zet in op een probleem met het glasvezelkastje. 


De afgelopen tijd zijn er een aantal werkzaamheden geweest is de schakelkast van KPN aan de Beekwoudehoek, een aantal nieuwbouwwoningen zijn er aangesloten, ik weet niet of dat een oorzaak zou kunnen zijn, het kan ook zomaar dat ze binnen KPN een foute registratie heeft doorgevoerd waardoor 100 Max ontvang. Hopelijk wordt er serieus mee omgegaan met mijn klacht. WiFi is voor mij voor het werk van groot belang. Zoom en Teams enz is niet stabiel. 
 

 


Ik ben geen internet-glasvezel techneut, ik heb andere kwaliteiten die ik nu niet optimaal kan inzetten.