Skip to main content

Vandaag 21-9 gebeld door servicepunt namens KPN die een aanbod doe voor overgang van XS4all naar KPN. Vertrouw dit niet zo, maar heb ingestemd. Is dit gebruikelijk? Moet zelf xs4all opzeggen en dat vind ik vreemd.

Hoe kan ik het abonnement teniet doen?

Vertrouw dit niet zo, maar heb ingestemd.

Vreemd waarom ga je akkoord als je het niet vertrouwd

Die call centers negeer ik altijd 

Het lijkt tegenwoordig wel spam via telefoon

 

 

 


Hallo @XS4all gebruiker,

KPN zal je niet benaderen om XS4all over te zetten naar KPN. Als je hebt ingestemd mag je je altijd herroepen op je wettelijke bedenktermijn van 14 dagen. Hiermee maak je de overeenkomst ongedaan.
Waarschijnlijk ben je gebeld door een callcenter welke niet van KPN is. Momenteel zijn er veel klachten over een bedrijf genaamd '’Regionale internet dienst'’. Ik ben ook benieuwd door wie je gebeld bent. 


@XS4all gebruiker Welkom op het forum. Goed dat je contact opneemt! @ChrisWissink geeft het juiste antwoord. In principe benaderen wij inderdaad niet direct mensen om over te stappen van XS4ALL naar KPN. Dit is mij in ieder geval niet bekend. Ging het hier specifiek om een overstap van XS4ALL naar KPN, is dit zo genoemd door de medewerker? Heb je ook bevestiging(en) ontvangen van de aanvraag van je abonnement? Er zijn namelijk wel externe bedrijven die KPN abonnement aanbieden. Zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken hoe de order bij ons binnen gekomen is. 


Via KPN heb ik het abonnement keurig kunnen annuleren. Dus het is geregeld en ik blijf gewoon bij XS4all (voorlopig). Dank ieder voor de hulp. Top