Skip to main content
Beantwoord

Migratie XS4all naar KPN; gedoe over monteur

  • January 19, 2022
  • 29 reacties
  • 822 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Thomas_NL
Topper
  • Auteur
  • May 5, 2022

“Nothing will change, and nothing means nothing” valt toch een beetje tegen. 
 

Verbaast het? Nee. Jammer is het wel. Ook de “oude” KPN klantenservice is al lang uitgekleed en opgeruimd helaas.


MichielHN
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • May 5, 2022

Misschien ben ik ook gewoon verwend. 
zou mijn leven er echt slechter uit zien als ik thuis geen internet meer zou hebben?

facturen sturen, mailen, bank zaken kan allemaal op de mobiel tegenwoordig. Films kijken wordt dan boeken lezen. Hm, alleen het bijwerken van mijn Garmin (Inreach) apparatuur zou echt lastig/traag worden.

Kinderen niet meer achter de pc aan het gamen… 

mocht het allemaal niet lukken met dat glasvezel dan ga ik het gewoon een tijdje zonder proberen.


MichielHN
Deelnemer
Forum|alt.badge.img
  • Deelnemer
  • May 9, 2022

Nog even het vervolg. Vanochtend om 8.00 stond de monteur keurig op de stoep, ook nog op het juiste adres dus het kon niet meer mis gaan. Uiteindelijk om ca 15:00 draait de boel na tussenkomst van monteur nr4 die er achter kwam dat het glasvezeldraadje van ons huis naar de verkeerde wijkkast was gelegd.


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ha @MichielHN, dat heeft heel wat voeten in de aarde gehad zeg.. Goed om te lezen dat het nu wel opgelost is! Mijn excuses dat dit toch zo lang heeft moeten duren😕.