Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een vraag over glasvezel aansluiting voor mijn zus,

Bij haar heeft Kpnnetwerk de glasvezel afgemonteerd in de meterkast , maar wanneer wordt haar verbinding geactiveerd en gemigreerd van koper naar glas???

Tussen de aanleg en oplevering kan zomaar een paar maanden tot een jaar zitten.  Geduldig afwachten. 


Heel raar , want bij mij heeft Kpnnetwerk aanleg en activering dezelfde dag nog gedaan.

Waarom is die procedure nu gewijzigd??


Met postcode check staat alles gereed om over te gaan naar glas


Normaal gesproken hoeft u helemaal niets te doen en gaat alles vanzelf. U zou de klantenservice 0800-0402 kunnen bellen.  Sowieso zijn de wachttijden lang vanwege de krapte op de arbeidsmarkt. 


Daarop neem ik contact op via het dit forum, want telefonisch kom kom je er niet doorheen


Hier is de wachtijd op een moderater een dag of vier. Zo net na het weekend is het altijd erg druk. Maar het zal geen haast hebben want zo spectaculair is de overgang nou ook weer niet.


Bedank voor het antwoord 


Alleen heb ik er niet zoveel aan, u zou toch in het systeem kunnen kijken wat de status is al ik postcode huisnummer doorgeef??


Joep is geen KPN medewerker hé…

Maakt verder niet veel uit. Want een KPN medewerker zal waarschijnlijk ook niets meer zien dan dat u zelf ziet.

Gewoon afwachten. Het is een proces wat gewoon nog bezig is. Wanneer uw zus aan de beurt is om aangesloten te worden hoort ze het vanzelf. 


Dank allen voor de reacties


Hoi @TLB, welkom op ons forum! Op de site van de netwerkbeheerder kun je zien wat de status is: https://www.kpnnetwerk.nl/ als daar staat dat alles klaar is om gebruik genomen te worden is het toch het handigst dat je zus even met ons belt om het om te laten zetten maar in principe zou dat allemaal ook al moeten lopen!


Hallo Thomas,

Als ik postcode huisnr invul staat alles gereed bij KPNnetwerk,.

Ik laat haar contact opnemen met KPN, als dat tenminste lukt!

Bedankt voor je antwoord.

Met vriendelijke groet,

Ton 

Â