Skip to main content

Ik had al 3 WiFi punten en heb via marktplaats nog 1 punt aangeschaft. Alles gedaan volgens het boekje. Meerdere keren gereset, aangesloten maar krijg nieuwe ( marktplaats ) punt niet werkend. Blijft paars branden. Zodra ik hem van expedia box ontkoppel gaat hij direct op paars. Als ik hem bij expedia box insteek zodat hij zeer dicht bij WiFi punt 1 is brand hij ook paars. Ben ik belazerd en heb ik een defecte WiFi punt gekocht of heeft iemand nog een tip aub

Ik had al 3 WiFi punten en heb via marktplaats nog 1 punt aangeschaft. Alles gedaan volgens het boekje. Meerdere keren gereset, aangesloten maar krijg nieuwe ( marktplaats ) punt niet werkend. Blijft paars branden. Zodra ik hem van expedia box ontkoppel gaat hij direct op paars. Als ik hem bij expedia box insteek zodat hij zeer dicht bij WiFi punt 1 is brand hij ook paars. Ben ik belazerd en heb ik een defecte WiFi punt gekocht of heeft iemand nog een tip aub

Het resetten, heeft u dat met een paperclip gedaan? Het piepkleine knopje ingedrukt? Ongeveer 15 seconden lang? Totdat de lamp 3 x aan/uit gaat?


Ja, meerdere keren 


Herstart het KPN SuperWifi punt en doorloop het aansluitproces opnieuw. Zou je dit willen proberen? 

Mocht dit niet helpen, wil je dan alles loskoppelen en één van de SuperWifi punten omwisselen? Dus degene die nu paars wordt bij de Experia Box aansluiten en de ander op de plek waar je de paarse wilde hebben. 


Dankjewel voor je reactie, ga ik zeker doen. Ben paar dagen niet thuis maar laat weten of het lukt. Dankjewel 


Helemaal goed @Langoestine! We zien je reactie tegemoet 😃


Goeiemorgen , om het WiFi punt als bedraad en basis te laten werkt ook niet. Lampje brand groen maar de andere punten pakken hem niet op en branden oranje. Dus meerdere keren gereset, als basis en vlak langs basis ingestoken maar ook niks. Heb denk ik dus een defecte gekocht op mp. Dank jullie wel voor jullie hulp


Hoe heeft u gereset? Het kleine knopje met paperclip vast gehouden? Ongeveer 15 seconden lang?


15 seconden lang met paperclip in resetgaatje totdat lampje paars werd, daarna groen ging knipperen, daarna bedraad aangesloten zodat hij ingesteld werd rechtstreeks op experia box v10


Eureka !!! Hij doet het!!! Toch nog 1 x gereset en hij doet het. Bedankt voor jullie hulp, ik ben blij !!! DankjewelÂ