Skip to main content

Ik heb KPN glasvezel besteld en de planning was eind april.

De oranje kabel ligt inmiddels in de tuin, de aansluiting binnen nog niet.

Heb inmiddels het welkom pakket binnengekregen, op de doos staat dat ik 03-05-2021 wordt aangesloten. Tot nu verder niets gehoord over een afspraak.

Hoe lang duurt het dan dat de aansluiting daadwerkelijk gemaakt wordt.

Groet Toon

@Toon1954 Allereerst zal die oranje kabel bij u in de woning aangesloten moeten worden. Dit wordt gedaan door monteurs van KPN NetwerkNL. Zij maken in de woning een glasvezelaansluitpunt wat er wellicht zo uit gaat zien 

 

Nadat dit glasvezelaansluitpunt is gemonteerd kunt u een abonnement afsluiten via bijv. KPN provider. Die sturen vervolgens een installatiemonteur om de uiteindelijke verbinding in uw woning te activeren omdat u die verbinding niet zelf kunt doen.


Ik heb al een abonnement en de apparatuur binnen gekregen.

Heb nog een aanvulling in vorig bericht geplaatst.


Nou ... als de kabel nog buiten ligt, ga er maar vanuit dat het niet gaat lukken 😶


@Toon1954  Dan dient u contact op te nemen met KPN NetwerkNL om z.s.m. een afspraak te maken om die glasvezelkabel binnen aangesloten te krijgen. KPN NetwerkNL - Service en Contact


Kom er vanmiddag achter dat ik op koper aangesloten ben. Heb in de KPN winkel toch duidelijk aangegeven dat ik pas aangesloten wilde worden als glasvezel beschikbaar is.

Heb ook 3x excuses gekregen dat toch koper aangesloten is.

Morgen  maar proberen aan te sluiten, hopen dat het goed gaat. Zit als laatste op de wijkcentrale waardoor ik eerst geen aansluiting kon krijgen. Vodafone gaf ook al geen aansluiting 5 jaar terug.


Netwerkmonteur komt 17 mei.


Netwerkmonteur komt 17 mei.

Hoe is de stand nu? Ligt de kabel nog steeds buiten?


Ja 17 mei komt monteur, moet nu verplicht 2 weken op koper.:sweat::frowning2::unamused:


Ja 17 mei komt monteur, moet nu verplicht 2 weken op koper.:sweat::frowning2::unamused:

Ok. De kabel ligt dus nog buiten? En de monteur komt die op 17 mei binnen brengen? Ga er dan maar vanuit dat je nog wel wat langer op koper zult zitten. Want die glasvezelkabel kan waarschijnlijk niet op 17 mei meteen gebruikt worden.


Klantenservice zegt: als de glasvezel aangesloten is zetten we het abonnement om op glasvezel. 

Alsof het een knopje omzetten is.