Skip to main content

Goedemiddag,

Vanaf as vrijdag is onze KPN verbinding online. Via de telefonische aanbieding kwamen wij in aanmerking voor een gratis monteur. Neemt KPN zelf contact met ons op voor een afspraak, of hoe werkt dit? 

groet, DM 

Hallo @Dukaatman,

Wat staat er precies in de bevestiging van het contract? Meestal staat daar Doe het zelf of installatiemonteur. Die laatste kun je zelf inboeken via de mail die je ontvangt. Als er Doe het Zelf installatiepakket staat is er geen installatiemonteur voor je ingepland. 


Hi Chrizziey, dank voor je antwoord. In het contract kom ik het helaas niet tegen zelfs. 
Beetje vreemd zo vlak voor de aansluiting, geen nieuws hierover


Hallo @Dukaatman,

Snelste is om even te bellen 0800-0402. Dan kunnen ze met je meekijken. Hier duurt het enkele dagen voordat je reactie krijgt. 


Welkom op het forum @Dukaatman! Is het met de tips van @Chrizziey gelukt de afspraak met de monteur te maken?


Jawel, ben een stukje verder gekomen. Heb toen klantenservice gebeld en die bevestigde en regelde een monteur. 
Nu vraag ik me af wanneer signaal van kpn doorkomt voor t eerst. Is dat op datum van monteurbezoek of op oorspronkelijk afgesproken datum ofwel vandaag 🙂 ??


@Dukaatman Technische oplevering is vandaag, administratief zodra de monteur het modem heeft aangesloten en de monteursbon heeft afgerond. Er zal dus wel signaal zijn op jou aansluiting. Maar je betaald pas vanaf de administratieve oplevering.