Skip to main content

Vandaag is voor de 2e keer mijn bestelling geannuleerd. Bij KPN weet elke keer niemand wat, ze kunnen zogenaamd niet zien waarom dit gebeurt. Het escalatieteam zou er mee bezig zijn maar ik geloof er niets van. Eerst zei de persoon dat ik met escalatieteam sprak, later zei hij dat hij deze case weer terug zou geven aan het escalatieteam. Meer kan hij niet doen.

Hoe kom ik erachter wat er daadwerkelijk aan de hand is zodat ik op tijd internet en telefonie heb?

Hallo @Patrick036! Wat vreemd dat jouw bestelling nu al voor de tweede keer wordt geannuleerd, terwijl je nog steeds niet weet waarom. Ik kan me heel goed voorstellen dat je graag meer duidelijkheid wilt. Ik kan niets beloven, maar ik kijk natuurlijk graag of ik hierin iets voor je kan betekenen. Zou je je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?


Hallo, de gegevens zijn voor zover bekend aangevuld.


Bedankt! Het was even uitzoeken, maar ik heb kunnen achterhalen waarom het niet lukte om een nieuw abonnement aan te vragen. Op het moment van aanvragen, liep er namelijk een verhuizing naar dit adres. Ik zie nu dat je deze verhuizing hebt geannuleerd, met een opzegging per 27 oktober. Dat zou betekenen dat het vanaf nu mogelijk is om een nieuw abonnement aan te vragen op jouw nieuwe adres. Je kunt daarvoor telefonisch contact opnemen via 0800 0402.