Skip to main content
Beantwoord

Mijn box12 heeft een update gehad maar nu doen mijn superwifi punten en hue bridge het niet meer

• February 27, 2025
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Vannacht een kpn update met modem V12.

Mijn super wifi's doen het niet meer en de Hue bridge ook niet meer. Zie wel in eens tijdelijk 2 nieuwe wifi mogelijkheden er extra bij  ( 2,4 ….extra en ….5gh extra)

Betrouwbaar ?? niet dus, werkte tot gisteren avond wel goed. Had trouwens wel 6 keer aan / uit modem nodig incl aan / uit TV boxjes om de tV weer aan de praat te krijgen.

Bedankt KPN > wie betaald mijn uren met resetten en deze ongein?? 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Ghostybuster. Welkom terug op de KPN Community! 

Je verwacht natuurlijk dat je weinig hinder zult ondervinden wanneer er een update plaatsvindt van je Box 12 en SuperWifi punten. Normaal mag je dat ook verwachten, maar eens in de zoveel tijd is er grote update en grote wijziging nodig om je modem en SuperWifi's betrouwbaar en veilig te houden. In zo'n geval kunnen we een rimpelloze overgang niet helemaal garanderen. Mijn excuses daarvoor. 

Als je SuperWifi's het nog steeds niet doen, raad ik je aan deze te resetten naar de fabrieksinstellingen. Het beste kun je dan ook je Experia Box gelijk een reset geven. Dan heb je weer helemaal een schone installatie en zou daarna alles weer moeten werken. Hieronder lees je precies welke stappene je daarvoor kunt nemen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Hoi ​@Ghostybuster. Welkom terug op de KPN Community! 

Je verwacht natuurlijk dat je weinig hinder zult ondervinden wanneer er een update plaatsvindt van je Box 12 en SuperWifi punten. Normaal mag je dat ook verwachten, maar eens in de zoveel tijd is er grote update en grote wijziging nodig om je modem en SuperWifi's betrouwbaar en veilig te houden. In zo'n geval kunnen we een rimpelloze overgang niet helemaal garanderen. Mijn excuses daarvoor. 

Als je SuperWifi's het nog steeds niet doen, raad ik je aan deze te resetten naar de fabrieksinstellingen. Het beste kun je dan ook je Experia Box gelijk een reset geven. Dan heb je weer helemaal een schone installatie en zou daarna alles weer moeten werken. Hieronder lees je precies welke stappene je daarvoor kunt nemen.