Skip to main content

Hi allen!

ik gebruik enkel de wifi van kpn. Nu brandt het lampje al dagen rood. Ik heb al een paar keer gereaset maar niks helpt. 
 

wie kan me helpen?

Help...aub iemand?


Beste @Moun86 

Heb je helemaal geen internet? En brandt het lampje ‘service’ rood? Ik las dat je al een reset had gedaan, heb je eens op de storingspagina van KPN gekeken? Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze voor jou in het systeem kijken wat er aan de hand is.


Hoi! 

 

Tevens gedaan! Helaas zonder resultaat. Helemaal geen internet. Lamp blijft op rood. @Dennis Schreve 


Heb je al naar de klantenservice (0800 - 0402, gratis) gebeld? Dat gaat doorgaans sneller dan w88 op een moderator (die hebben 't druk en 't kan een paar dagen duren voordat die reageren).


Hoi @Moun86, welkom op het forum! Vervelend dat je internet het niet doet. De snelste manier om dan hulp te krijgen is inderdaad even bellen of chatten. Als je liever via hier geholpen wilt worden, dat kan ook. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan gaan we hier naar kijken.


Hallo @Moun86 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost, maar als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 


Hallo @Moun86 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er graag vanuit dat het probleem inmiddels is opgelost, maar als je nog hulp nodig hebt lees ik het graag. 

Hi allen, probleem is nog niet opgelost.


Hoi @Moun86, welkom op het forum! Vervelend dat je internet het niet doet. De snelste manier om dan hulp te krijgen is inderdaad even bellen of chatten. Als je liever via hier geholpen wilt worden, dat kan ook. Vul in dat geval je forumprofiel in en laat even weten als je dat gedaan hebt. Dan gaan we hier naar kijken.

Via de telefoon kunnen ze me niet helpen. 
Chatten heb ik niet geprobeerd. 
Het forumprofiel meerdere keren ingevuld, maar helaas. 


Heb je al naar de klantenservice (0800 - 0402, gratis) gebeld? Dat gaat doorgaans sneller dan w88 op een moderator (die hebben 't druk en 't kan een paar dagen duren voordat die reageren).

Gedaan. 


@Bart_  kan je me verder helpen?


Hou @Moun86, ik zie nog geen gegevens in je profiel. Klik hier en vul dit in. Vergeet niet om daarna op opslaan te klikken. Laat dan even weten als je dit hebt gedaan, dan helpen we je verder :) 


@Erik_  heb ik gedaan. 


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat het gaat om een nieuw abonnement dat over een glasvezelverbinding geleverd wordt. Zoals ik het bekijk is jouw verbinding klaar voor gebruik. Heb je de ExperiaBox aangesloten volgens de handleiding en zit er een kabeltje in het Wan-poortje? Op deze pagina vindt je een video je stap-voor-stap te zien krijgt hoe je het installatiepakket moet aansluiten. Zou je deze stappen willen doorlopen? 


@Vikash heb ik gedaan. Het lichtje heeft groen gebrand voor 3seconde. Daarna weer rood!


Ik denk dat het verstandig is om zelf een monteur in te plannen. Dat kan via deze link: https://www.kpn.com/service/administratie/bestelling/bestelstatus.htm#/

Laat je weten of dat lukt?


@Erwin_  lukt me niet. Zou jij het voor me kunnen doen? 



 

 

 

ik zie dat het lampje van glasvezel niet brand. Wellicht heeft het eea wat met elkaar te maken. @Vikash @Erwin_ @Bart_ 


Hoi @Moun86, dat is inderdaad niet goed. Wil je de FTU een aantal minuten stroomloos maken? Brandt het lampje dan wel? 


@Nadia nee ook niet. 
We zijn er nu al zolang mee bezig. Ze beloven me een monteur maar die komt maar niet. 
 

KAN iemand een monteur laten komen?!!


Hallo @Moun86 Ik probeer op dit moment iets in orde voor je te maken. Zou je privébericht dat ik je stuurde willen lezen en kun je er op reageren? 


We hebben weer internet! Dankzij @Bart_ die voor ons een monteur heeft ingepland en die dit keer wel netjes is geweest. Top!


Hallo @Moun86 Dat is heel fijn nieuws. Heel goed om te horen dat jullie nu goed geholpen zijn! 


Reageer