Skip to main content

Goedemiddag,

 

Ik heb een nieuw abo en zie dat de kortingen niet worden verwerkt. de eerste 3 maanden zouden volledig gratis moeten zijn en de eerste 12 maanden gratis videoland. Geen enkele korting is verwerkt. Ik heb de automatische incasso geprobeerd terug te storten. Ik heb nog niet gezien of dat is gelukt en ontvang graag een nieuwe kloppende factuur.

 

Wat staat er op de orderbevestiging? Ik heb nog niet eerder gehoord van een actie met de eerste 3 maanden gratis. Wel een korting voor 3 of 6 maanden, maar geheel gratis lijkt me te mooi om waar te zijn. Kijk even goed naar de orderbevestiging.


Op de bevestiging staat:

Dit spreekt voor zich volgens mij.

 


@MichielS21 Stoneren is het domste wat je kan doen je kan beter betalen en later een credit factuur krijgen namelijk 

Anders komen er namelijk extra kosten als aanmaning op de factuur en dat zijn kosten die niet gecrediteerd worden 

 

Een medewerker komt vanzelf meekijken in dit topic vul vast je profiel in daar waar privé staat.

 

Stiekem wel benieuwd waar je dit zo heb afgesloten?


Wow zo'n aanbieding wil ik ook wel hebben!


Hoi @MichielS21, welkom! Dat screenshot is inderdaad duidelijk. Ik zie alleen dat je jouw forumprofiel nog niet hebt ingevuld. Dus ik kan nog niet nakijken wat er precies aan de hand is hier. Wil je dat alsnog doen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik het voor je na en gaan we dit oplossen :) 


Mijn profiel is aangepast. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad. Probleem werd telefonisch ook erkent en ik zou met Max 2 dagen worden teruggebeld. Dit is  niet gebeurt en we zijn inmiddels 1,5week verder. Ik neem dat het is opgelost....


Dank je, Michiel. Ik zie dat dit probleem al in behandeling is bij de facturatieafdeling. Er was een probleem met je order, dat is hersteld. Maar daarbij lijken de kortingen te laat te zijn geactiveerd. De verwachting vanuit de factuurafdeling is dat het vanaf de volgende factuur in orde is en dat de korting vanaf dan gaat lopen voor de volledige aantal maanden van elke actie. Zij houden dit in de gaten en zullen actie ondernemen als het toch nog verkeerd gaat.