Skip to main content

Vandaag zou mijn glasvezel verbinding actief worden. echter geeft het glasvezel kastje, wat ik ook doe, een rood alarm lichtje. Kan iemand mij hier mee helpen….

Hallo @Wobbel,

Ik vermoed dan dat je ONT (het zwarte kastje) niet is aangemeld voordat deze werd verstuurd.  Advies is om even te bellen met 0800-0402.  Even ter informatie, advies is om de ONT niet van het stroom halen of te resetten. 


Geld dit ook voor klein zakelijk?

 


Geld dit ook voor klein zakelijk?

 

Dat is een goede, dit is het particuliere forum. Voor klein zakelijk kun je terecht op het zakelijke forum of via de mogelijkheden op deze pagina. 


Een rood lampje betekent niet aangesloten vanuit de wijkkast. Wel of niet geactiveerd maakt niet uit. Er is gewoon nul contact. Monteur zal dit moeten uitzoeken en alsnog aansluiten.  Als er iets stuk is in de kabel tussen huis en wijkkast zal KPNnetwerk aangestuurd moeten worden. 


Een rood lampje betekent niet aangesloten vanuit de wijkkast. 

Ohja ik haal die lampjes altijd door elkaar. Zit ook totaal geen logica in, raak daarom de draad wel eens kwijt. 


Een rood lampje betekent niet aangesloten vanuit de wijkkast. Wel of niet geactiveerd maakt niet uit. Er is gewoon nul contact. Monteur zal dit moeten uitzoeken en alsnog aansluiten.  Als er iets stuk is in de kabel tussen huis en wijkkast zal KPNnetwerk aangestuurd moeten worden. 

Klopt… monteur komt langs om het op te lossen. Zal vast goed komen.

Â