Skip to main content

Hallo,

Ik heb het installatiepakket van KPN ontvangen en heb die enigzins kunnen aansluiten op het glasvezelkastje in onze meterkast. Het glasvezelkastje lijkt echter een onderdeel te missen en dat is nergens in de meterkast terug te vinden. Voorgaande bewoners hebben ook niets hiervoor achtergelaten. Het internet werkt maar ik vraag me af of ik hier iets mee moet? Heeft deze aansluiting een negatieve invloed op de verbinding en kan ik het glasvezelkastje (laten) vervangen?

Een monteur had niet de juiste NT en heeft dit met een tijdelijke patch opgelost. Maar dit is absoluut niet wenselijk natuurlijk.

Het kan geen kwaad, dus als je het niet erg vindt lekker laten, maar vindt je het irritant bel dan vooral de klantenservice voor een monteur. Dit kan kosteloos worden omgewisseld voor een passende NT.

Een monteur had niet de juiste NT en heeft dit met een tijdelijke patch opgelost. Maar dit is absoluut niet wenselijk natuurlijk.

Als ik het goed begrijp heeft @jpstm het zelf zo aangesloten. En niet een monteur.

Bedankt voor jullie reacties.

Ja klopt, ik heb het zelf aangesloten. Onderste witte gedeelte zat al in de meterkast en zonder de bovenkant. Het bovenste NT kastje heb ik ontvangen in het KPN installatiepakket. 

Kan ik kosteloos een monteur van KPN aanvragen om dit te herstellen @klantenservice ?

Wel echt een prima oplossing moet ik bekennen 😂..

Inderdaad, dit wordt gratis herstelt door een monteur. Voor nu gewoon lekker internetten zoals je het nu hebt.

Wel echt een prima oplossing moet ik bekennen 😂..

Inderdaad, dit wordt gratis herstelt door een monteur. Voor nu gewoon lekker internetten zoals je het nu hebt.

Ga ik doen! 😀

Bedankt voor jullie reacties.

Ja klopt, ik heb het zelf aangesloten. Onderste witte gedeelte zat al in de meterkast en zonder de bovenkant. Het bovenste NT kastje heb ik ontvangen in het KPN installatiepakket. 

Kan ik kosteloos een monteur van KPN aanvragen om dit te herstellen @klantenservice ?

Zeker, dan heeft u het verkeerde NT opgestuurd gekregen. Een monteur heeft elk type NT op de bus en kan de juiste erop zetten zodat het niet zo kwetsbaar is. 

Reageer