Skip to main content

Door problemen bij PostNL is mijn installatiepakket van KPN nog steeds niet geleverd. Vandaag gaat mijn abonnement in bij KPN, omdat ik overstapservice heb dacht ik dat mijn internet bij ziggo door zou lopen tot dat ik het modem heb ontvangen en heb aangesloten. Nu blijk ik vandaag al te zijn afgesloten bij ziggo, en dus geen internet. Ook nog steeds geen idee wanneer post nl nu eens het installatiepakket komt bezorgen. Wat nu?

Hallo @Mastiro dan is erwaarschijnlijk bij de overstapservice iets niet goed gegaan.

Heb je van KPN een SMS en/of mail gehad dat je aansluiting actief is, zo ja, dan geeft KPN dat ook door aan Ziggo en die sluit de verbinding af.

Heb je  die mail niet gehad is je aansluiting nog niet over en moet je Ziggo bellen dat je vroeg afgesloten bent.

 


Bedankt voor de reactie, ziggo benaderd, zij zullen internet her activeren, kan 3 werkdagen duren….

KPN stuurt opnieuw het installatiepakket, voor zover de overstapservice..


Hallo @Mastiro goed om te lezen dat je toch weer internet hebt via Ziggo totdat KPN de diensten op kan leveren.

Laat t.z.t. de goede afloop even weten omtrent de overstap naar KPN.

Succes.

 


Goedenavond @Mastiro, welkom op ons forum!
Voor dringende zaken als deze is het altijd het snelst even te bellen met 0800-0402

Ik hoop dat je inmiddels het pakket hebt en de bestelling goed verloopt verder!
Mocht je nog vragen hebben dan weet je ons te vinden.