Skip to main content

Geachte lezer,

Mijn abonnement bestaat uit internet en tv van Telfort dat word nu KPN ,mijn internet heb ik laten versnellen kosten 5 euro,maand kosten 48 euro,ik wil dat veranderen dus geen versneld internet meer,dat wil dus zeggen 48 euro min 5 euro ,kosten per maand 43 euro,toch?

Nee zegt KPN dit blijft 48 euro,wat gaat er hier mis ?

Begrijp er niks  van kunt u mij  dat uitleggen?

 

Mvg M van der Veur

Hallo @marveu66 , Bij TFT is/was die snelheid een optie die je maandelijks aan of uit kon zetten.

Je zou in MijnKPN kunnen kijken naar je huidige TFT-abo binnen KPN en dan een rubriek extra's of opties opzoeken en daar de bewuste snelheidsverhoging uitvinken.

 


Welkom op het KPN forum @marveu66, en welkom bij KPN. Je rekensom klinkt heel logisch inderdaad, maar ik kan je nog niet uitleggen waardoor dat niet zo uitkomt. Ik heb nog geen gegevens van je namelijk, als je jouw forumprofiel volledig invult en hieronder een seintje geeft kan ik met je meekijken.


We hebben geen reactie van je gezien @marveu66, en op je profiel zie ik geen gegevens staan. Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als we via deze weg nog iets voor je kunnen doen horen we het graag.