Ik word er gek van elke keer loopt alles vast. Dan ga naar de kpn site en doen ze een check en alles is goed! Nou kom maar eens langs om te kijken dan!!! Wij hebben een kpnbox 12 modem 2 wifi punten en de Arris vip2952 v2 ontvanger en glasvezel. Regelmatig Wifi uitval en de tv ontvanger loopt constant vast! En die checks die ze vanaf daar doen geloof ik niets van! Het is echt dramatisch zit er serieus over na te denken om over te stappen!!!
Mijn internet valt regelmatig uit en mijn tv-ontvanger loopt steeds vast
Beste antwoord door bnh
Ik zou heel graag een goed werkende modem ontvangen en een goede tv ontvanger, de tijden dat jullie telefonisch bereikbaar zijn ben ik niet thuis! Alles is correct aangesloten met degelijke kabels heb alles al doorgemeten. Servi online of via apps is waardeloos. Ik hoef geen monteur ik wil goed werkende spullen! We betalen er genoeg voor.
Je zegt 'Jullie’, ik ben gewoon een forum lid. Dit forum is een klant helpt / adviseert klant forum,
Ik snap dat je denkt dat het aan het modem ligt, maar dat is niet altijd het geval.
KPN stuurt niet zomaar een nieuw modem op, er zijn hier stappen en speciale procedures voor.
- Je moet eerst je modem resetten naar de fabriek instellingen, en dan kijken of het probleem verholpen is (dit is altijd de eerste stap bij dit soort problemen).
- Ze kunnen de logs van je verbinding uitlezen.
- Ze kunnen je glasvezelverbinding uitmeten.
Als daar geen gekke dingen uitkomen zal er toch echt een monteur langs moeten komen om op locatie de boel te beoordelen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.