Skip to main content

Frank Lejeune

******************

Hallo,

Onlangs heb ik mijn domeinnaam ******* verhuist van ARGEWEB naar WIX omdat ik met WIX eenvoudige kan onderhouden.  In het ontwerp stadium voordat de site via mijn domijnnaam werd gepubliceerd was ik in staat om de site ook te zien via mijn browser.  Echter sinds de site via mijn domein is gepubliceerd kan ik hem niet bereiken via mijn MacBook en iPhone met mijn internetaansluiting thuis.

Graag uw reactie / oplossing / wat te doen 

*Admin: privégegevens verwijderd i.v.m. privacy

Ik kan je niet helpen met je vraag maar haal je adres weg door op de 3 puntjes(...) en daarna op bewerken te drukken.


Er is nog geen DNS record voor franklejeune.com.

Hiervoor zal je contact moeten opnemen met WIX.


Ik kan je niet helpen met je vraag maar haal je adres weg door op de 3 puntjes(...) en daarna op bewerken te drukken.

Hallo @martijn197108 , TIP: ik gebruik in dat soort zaken altijd de 3… en klik dan op rapporteer en vermeld dan: ‘privégevens in openbaar forum’ en het wordt vrijwel direct aangepakt door het moderatie-team.


Ik heb het zojuist gemeld. @JanD @martijn197108 


Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie, ben een leek, dus vraag me af welke 3 puntjes ?  waar moet ik die zoeken

met. vriendelijke groet

Frank


Hoi Martijn,

Bedankt voor je reactie, ben een leek, dus vraag me af welke 3 puntjes ?  waar moet ik die zoeken

met. vriendelijke groet

Frank

Hallo @Lakota in iedere reactie binnen een topic vind je rechts onderaan de 3 puntjes …, als je daar op klikt kun je een reactie bewerken en daarna opslaan.

Je gegevens zijn nu geanonimiseerd door het moderatie-team i.v.m. je privacy.


Martijn de 3 puntjes zijn com

 

met vr. gr.

Frank


Hallo en welkom op het forum @Lakota, lukt het inmiddels al weer om je website te bereiken? Met het advies dat @wjb je hierboven al heeft gegeven.