Skip to main content

hallo ik heb dus een probleem, ik word heel vaak geddossed omdat mijn ip geleaked is en ik kan nu niks doen het is meer dan 5keer per dag is er een manier dat ik me ip kan veranderen, maar ik heb geen dynamic routerĀ 

@jenz kiersĀ dat is niet zo fijn. Een ander ip-adres vanuit KPN is in ieder geval niet mogelijk. Je zou een VPN-dienst kunnen proberen maar vaak (meestal) helpt dat ook niet. Als je echt een ander ip-adres wilt is overstappen naar een andere provider helaas de enigeĀ optie. Of anders wachten tot het (hopelijk) vanzelf stopt.Ā 


Je speelt zeker graag games, klopt dat?


Hoi @jenz kiers, welkom op het forum. Het wijzigen van een IP-adres is niet mogelijk, die optie hebben we niet. Als iemand doelgericht jou aanvalt zal diegene een anderĀ IP-adres ook snel genoeg gevonden hebben waardoor het daarmee niet stopt. Als het om gamen gaat is de VPN die Sledgehammer al noemt een aanrader, zodat jouw echte IP niet te zien is. Ook als je dan naar fora over die game gaat is je IP dan afgeschermd.Ā 

Het uitvoeren van een DDos aanval is strafbaar, je zou kunnen kijken of de politie je hierbij kan helpen:Ā DDoS-aanval (politie.nl).


ja ik gebruk een vpn maar ik word nog steeds geddosed


Heb je die VPNĀ vanaf het begin gebruikt? Je wordt geddossed op je publieke IP-adres, maar dat adres is al gelekt, zeg je. Dan helpt een VPN nu niet meer om datĀ echte IP adres af te schermen.