Skip to main content

Ik had mijn driedelige altrex ladder tegen het object aan staan en ben deze nu kwijt. Mijn overburen vermoeden dat deze door jullie is weggehaald. Kunnen jullie dat voor mij controleren?

Bvd

Hoi @izaak1 . Welkom op het forum.

Wat vervelend dat je ladder zoek is.  Kun jij in je profiel aangegeven waar en wanneer dit precies gebeurd is? En wat doet jouw buren vermoeden dat KPN er iets mee te maken heeft?

Geef je mij hier een seintje als je je profiel hebt ge-update?

 


Ik weet niet precies wanneer het is gebeurd. Gebruik ladder niet iedere dag. Er is tussen mijn woning en het object opgeruimd. Hoogstwaarschijnlijk door of namens KPN. Wij waren toen niet thuis. Vandaar het vermoeden van de buren. 


Lijkt me heel moeilijk om deze weer terug te krijgen. Aangezien KPN met heel veel onderaannemers werkt en heel veel uitbesteed. 


Ik heb nog even postcode en huisnummer nodig, @izaak1 . Zou je die in je profiel willen zetten en mij dan een seintje geven? Ik neem aan dat jouw adres grenst aan waar het gebeurd is?


Lijkt me heel moeilijk om deze weer terug te krijgen. Aangezien KPN met heel veel onderaannemers werkt en heel veel uitbesteed. 

Dat vrees ik ook .


Er is tussen mijn woning en het object opgeruimd.

Wat deed die ladder dan buiten je erf?


postcode + huisnummer

 

*Admin: gegevens verwijderd ivm privacy


@izaak1 de gegevens in uw profiel zetten.

https://forum.kpn.com/settings/profile

Ik heb nog even postcode en huisnummer nodig, @izaak1 . Zou je die in je profiel willen zetten en mij dan een seintje geven? 

Niet hier openbaar op het forum. 


@izaak1 . Dank voor de gegevens. Ik heb het even opgezocht. Je woont inderdaad pal naast een wijkcentrale.

Daar komen zoveel mensen (ook van andere bedrijven) dat ik onmogelijk kan traceren of daar per ongeluk iets is meegenomen. Monteurs van allerlei organisaties hebben de sleutels van dit soort gebouwen.

 


Wie beheert dit object? Moet toch na te gaan zijn of er vanuit jullie een opdracht voor het opruimen is gegeven, en zo ja, aan wie. 


De kans is groot dat die gewoon "achterovergedrukt" is.


Ik weet niet precies wanneer het is gebeurd. Gebruik ladder niet iedere dag. Er is tussen mijn woning en het object opgeruimd. 

Stonden er nog meer spullen dan? Of afval ofzo? Was het rommelig? 


@izaak1 Je kunt nog een poging wagen door 0800 0150  te bellen. Dat is de afdeling die onze gebouwen beheert. Ik weet niet of die in het weekend bereikbaar zijn. 


Er is tussen mijn woning en het object opgeruimd.

Wat deed die ladder dan buiten je erf?

Dat vraag ik mij dus ook af. Kom wel vaker eigendommen van anderen tegen op het terrein van een telefooncentrale en ik maak hier dan ook wel vaker meldingen van zodat het weggehaald kan worden. Vooral nu het voorjaar is begonnen worden alle terreinen qua groenvoorziening aangepakt en dan zal er ook direct op dergelijke materialen door pandbeheerder Facilicom geacteerd worden.


Misschien kan @izaak1 met Facilicom in contact gebracht worden.

Niet geschoten is altijd mis.


Misschien kan @izaak1 met Facilicom in contact gebracht worden.

Niet geschoten is altijd mis.

Het telefoonnummer hiervoor is al gegeven. Dat is het telefoonnummer van Facilicom waar wij als monteurs ook mee bellen om een melding te maken. Geen idee in hoeverre zij van dienst kunnen zijn en terug kunnen vinden wie er op dat moment geweest is.