Skip to main content

Sinds een update kan ik geen verbinding meer maken met mijn kpn wifi op mijn laptop.

De wifi van de TP-link werkt wel maar is erg traag.

Alle andere apparaten werken wel.

Ik heb alle stappen van de help doorlopen en elke keer hetzelfde. Ik krijg verbinding met het kpn wifi netwerk, maar na ongeveer een minuut komt er beveilig,geen verbinding te staan en valt de verbinding weg.

Geprobeerd om telefonisch contact te krijgen naar daar wordt je ook weer verwezen naar de help lijn uit de app…

Wat kan de oplossing zijn, computer heb ik ook opnieuw geïnstalleerd, haalt ook niets uit.

 

Hoi @Koolenc en welkom hier op ons forum :)

Leuk dat je ons via deze weg hebt gevonden en hier ook je vraag stelt! Je geeft aan dat je problemen ervaart op je laptop sinds er een update heeft plaatsgevonden; welke update bedoel je hier precies mee? Kun je me verder ook alvast vertellen welk type modem/Experia Box je in gebruik hebt? Een tijdje geleden was er een soortgelijk topic en wellicht kun je hier alvast eens naar kijken, kan best zijn dat de oplossing daar al ergens tussenstaat. 


Bedankt voor je antwoord!

Ik heb de oplossing ondertussen via dit forum al gevonden.

Ik heb in de router bandbreedte van de 5G van 20 naar 80 Hz gezet. Hierna werkte alles weer zoals het hoort.


Bedankt voor je antwoord!

Ik heb de oplossing ondertussen via dit forum al gevonden.

Ik heb in de router bandbreedte van de 5G van 20 naar 80 Hz gezet. Hierna werkte alles weer zoals het hoort.

Heel fijn om te lezen @Koolenc en ook bedankt voor deze terugkoppeling, superhandig ook voor de eventuele meelezers!