Skip to main content

Goedemiddag, ik heb een KPN 500 Hussel abonnement, voor 55 euro per maand. Vorige maand netjes 55 euro afgeschreven:
 

 

 

 

Maar nu krijg ik plots een factuur van 67.42?

Terwijl in mijn producten staat dat mijn abonnement toch 55 euro is:

 

Er staat in de factuur geen uitleg waarom er 12.42 aan de rekening is geplakt. Kan iemand mij uitleggen waar deze kosten vandaan komen of hoe ik KPN aan de telefoon kan krijgen voor uitleg?

Alvast bedankt

Wat staat er op de tweede pagina bij de kostenspecificatie?


Op de tweede pagina staat geen specificatie, slechts:

 

 


Je zou idd even pagina 2 moeten laten zien. Pagina 1 is eigenlijk helemaal niet interessant, daar staat precies net niks op.


Op de tweede pagina staat geen specificatie, slechts:

 

 

Daar staat precies alles op: 15 februari tot 21 maart. Dat is dus langer dan een maand. U betaald nu voor een periode die langer is dan een maand. Dan is het bedrag uiteraard ook hoger.


Is er dan een uitleg waarom de periode langer is? 


Heb je toevallig de incassodatum laten aanpassen? Je ziet dan namelijk eenmalig verschil in het factuurbedrag.
Dit omdat de factuurperiode anders is. De maand erna zie je weer het bedrag wat je gewend bent.


Nee ik heb niks laten veranderen. Vreemd.

 

Bedankt!


Ik ga er maar van uit dat die 12.40 er uiteindelijk weer ergens van af gaan…. En dat de volgende rekening(en) gewoon weer 55 euro zijn. 

Bedankt voor de reacties


De factuurperiode is nu deze factuur 15 februari t/m 21 maart. Ik verwacht dat je in maart een factuur zult krijgen van 21 maart tot 21 april in plaats van dat de factuur de 15de verschijnt zoals het tot deze factuur het geval was.