Skip to main content

Goede morgen.

 

Mijn modem is kapot en doet niks meer. Alle lampjes branden, maar heb helemaal geen internet. Hoe mag ik nieuwe modem krijgen?

 

Hoor graag uw reactie. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Gabrie 
Welk modem heb je en wat voor kleur branden de lampjes?


Hoi @huistijger . Modem  experia box v8 en lampjes zijn in alle kleuren van de regenboog 😉 

 


Dat is niet goed @Gabrie 
Het lijkt er op dat het signaal er niet op staat.
Heb je glasvezel of DSL?

En vul je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze de lijn doormeten.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken


Ik heb DSL. Gegevens heb ik ingevuld. 


Het maakt verder niet uit @huistijger , maar de v9 ziet er anders uit :sunglasses:. De v8 hierboven is aan vervanging toe lijkt mij.

 


Was ik ook net achter Ruud  @RBxx :yum:


Hallo @Gabrie Welkom hier op het KPN forum en goed om te zien dat je topic al gevonden is! 

Hier, op het KPN forum, kun je in gesprek gaan met onze community. Onze community bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten, zoals bijvoorbeeld Huistijger! Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. De gesprekken tussen de forumgebruikers worden begeleid door moderators, zoals ik. Wij werken voor KPN en zorgen dat allen informatie goed vindbaar is. Zo heeft niet alleen de vraagsteller iets aan het antwoord, maar kan elke meelezer er van profiteren.

Als je er onderling echt niet uitkomt, kunnen de moderators ook inhoudelijk meedenken. Dat is natuurlijk bij jou  aan de orde: je verbinding zal gecontroleerd moeten worden. Dat willen we hier met alle plezier voor je doen, al kunnen we niet ad hoc reageren. Als je direct en persoonlijk contact met een medewerker wilt, raad ik je aan om te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via deze weg kan het ook. Wat we vooraf nog wel willen weten: welk type Experia Box heb je (Een V8, vermoed ik) en heb je ‘m al een een volledige reset gegeven?  

 


Hoi @Bart_ dank u voor uw reactie. 8k heb experia box v8, reset heb ik ook al gedaan. 


Dan kun je het beste @Gabrie even bellen 0800 0402 een gratis nummer.


Dank jullie wel! Nieuwe modem is onderweg 😊