Skip to main content

Mijn nieuwe e-mailadres bij KPN wil ik toevoegen aan mijn Microsoft account. Maar bij het toevoegen van ***@kpnmail.nl, krijg ik de melding: 'Je kunt geen e-mailadres voor werk of school toevoegen als een alias aan een persoonlijk Microsoft-account'. Dit probleem heb ik voorgelegd aan Microsoft Customer Support, daarop kreeg ik het volgende antwoord:

Beste Egberts,

Bedankt dat je contact opneemt met Microsoft-account support.

Dit probleem doet zich voor als een domein bij Microsoft is geregistreerd als een zakelijk domein, en het domein kpnmail.nl is een van een aantal internet providers waarbij dit probleem zich voordoet.

In dit geval kun je het beste contact opnemen met KPN. Zij kunnen contact opnemen met de zakelijke ondersteuning van Microsoft om aan een oplossing hiervoor te werken.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je toch nog vragen hebben of problemen ondervinden, neem dan gerust opnieuw contact met ons op.

Met vriendelijke groeten,

Hier word al een paar jaar naar gevraagd. En er is geen oplossing voor. Gewoon een outlook email adres gebruiken. Dat kun je gratis aanmaken en is het makkelijkste. 

https://outlook.live.com

Blauwe knop, "Gratis account maken".


Hallo @kpn id het is een bewuste keuze van KPN om alle domeinen van KPN aan te melden als corporate e-mailadressen wat dus betekent dat je je er niet meer mee kunt registreren als Microsoft account. 

Zie voor meer informatie

Â