Skip to main content

Hi,

Ik heb eind oktober een brief ontvangen (getekend op 21 oktober 2022) waarin staat dat ik gratis meer snelheid zou krijgen. Dit zou van 50 mbit/s naar 200 mbit/s gaan. Hier zou ik in November nog bevestiging van krijgen, maar dit is uiteindelijk niet gebeurd. Nu staat mijn abonnement nog steeds op 50mbit/s en heb ik zelf de modem al gereset, maar tevergeefs. Toen heb ik zowel de klantenservice gebeld en ben ik ook naar jullie winkel geweest. Maar beiden hebben gezegd dat dit niet mogelijk is. Ik vind dit heel raar allemaal aangezien dat wel in de brief staat en ik deze brief op mijn naam heb grekregen.

Waarom heb ik dan deze brief gekregen? Wat is hier nou gebeurd? En zou ik alsnog iets kunnen regelen? Want ik vind het wel teleurstellend dat er een verwachting is neergezet en dat deze toch opeens niet word waargemaakt.

Goedenavond @Sjoerd199404! Ik ben bekend met deze, mooie, actie en we hebben je blij gemaakt met een dooie mus: excuses hiervoor.

Ik lees dat je meerdere malen contact met ons hebt opgenomen en je opent nu een topic: je zou hier ook al een e-mail met uitleg over gehad moeten hebben:

Om jouw abonnement om te kunnen zetten naar een abonnement met meer snelheid, moeten er technische aanpassingen aan het aansluitpunt uitgevoerd worden door één van onze monteurs. Er is helaas momenteel niet de capaciteit om deze actie nu uit te voeren en om dus deze abonnementen gratis om te zetten. Zodra hier verandering in komt zullen we daarover weer contact opnemen.

Concreter dan dit kan ik het helaas niet maken: het is op dit moment niet bekend wanneer de gratis snelheidsupgrade wel plaats zou kunnen vinden. 


Goedenavond @Sjoerd199404! Ik ben bekend met deze, mooie, actie en we hebben je blij gemaakt met een dooie mus: excuses hiervoor.

Ik lees dat je meerdere malen contact met ons hebt opgenomen en je opent nu een topic: je zou hier ook al een e-mail met uitleg over gehad moeten hebben:

Om jouw abonnement om te kunnen zetten naar een abonnement met meer snelheid, moeten er technische aanpassingen aan het aansluitpunt uitgevoerd worden door één van onze monteurs. Er is helaas momenteel niet de capaciteit om deze actie nu uit te voeren en om dus deze abonnementen gratis om te zetten. Zodra hier verandering in komt zullen we daarover weer contact opnemen.

Concreter dan dit kan ik het helaas niet maken: het is op dit moment niet bekend wanneer de gratis snelheidsupgrade wel plaats zou kunnen vinden. 

 

Is dit serieus? Ik heb begin februari deze brief ook gekregen. Ga ik volgende week dan wel van 50 mbit/s naar 200 mbit/s? Heb overigens de bevestigingsmail nog niet gehad.

 

@Sjoerd199404 Is de snelheidsverhoging bij u inmiddels wel doorgevoerd?


Goedenavond @Sjoerd199404! Ik ben bekend met deze, mooie, actie en we hebben je blij gemaakt met een dooie mus: excuses hiervoor.

Ik lees dat je meerdere malen contact met ons hebt opgenomen en je opent nu een topic: je zou hier ook al een e-mail met uitleg over gehad moeten hebben:

Om jouw abonnement om te kunnen zetten naar een abonnement met meer snelheid, moeten er technische aanpassingen aan het aansluitpunt uitgevoerd worden door één van onze monteurs. Er is helaas momenteel niet de capaciteit om deze actie nu uit te voeren en om dus deze abonnementen gratis om te zetten. Zodra hier verandering in komt zullen we daarover weer contact opnemen.

Concreter dan dit kan ik het helaas niet maken: het is op dit moment niet bekend wanneer de gratis snelheidsupgrade wel plaats zou kunnen vinden. 

 

Is dit serieus? Ik heb begin februari deze brief ook gekregen. Ga ik volgende week dan wel van 50 mbit/s naar 200 mbit/s? Heb overigens de bevestigingsmail nog niet gehad.

 

@Sjoerd199404Is de snelheidsverhoging bij u inmiddels wel doorgevoerd?

Check, mijn snelheidsverhoging is inmiddels doorgevoerd.  Thanks KPN! 😀