Skip to main content

ik heb 3 superwifi disks.

alle 3 deden het goed. nu blijft 1 continue paars branden.

Reset uitgevoerd, opnieuw via opstart bekabeld aangemeld (niet gelukt)

Wifipunt wordt niet gevonden.

Heb het idee dat de disk kapot is.

Hoor graag wat te doen.

 

 

Hoi @SOZON 
Sluit deze even met een kabel op de Experiabox aan en geef hem een reset.
Als hij weer groen brandt kun je hem draadloos terugzetten.


Bedankt voor de tip. Hij doet het weer.

Top


De tip van het bekabeld aansluiten geprobeerd. Volgens plan wordt het lampje dan groen. Zodra ik de bestaande kabel uit de schotel haal wordt het lampje meteen weer paars. Wat kan ik nog meer proberen? Resetten werkt niet, stroom 30sec er af helpt niet. Ik ben een beetje uitgedacht.


De tip van het bekabeld aansluiten geprobeerd. Volgens plan wordt het lampje dan groen. Zodra ik de bestaande kabel uit de schotel haal wordt het lampje meteen weer paars. Wat kan ik nog meer proberen? Resetten werkt niet, stroom 30sec er af helpt niet. Ik ben een beetje uitgedacht.

Als u hem dichter bij de andere plaatst? Of staat die er al naast?


Hij staat er al vlak naast


De tip van het bekabeld aansluiten geprobeerd. Volgens plan wordt het lampje dan groen. Zodra ik de bestaande kabel uit de schotel haal wordt het lampje meteen weer paars. Wat kan ik nog meer proberen? Resetten werkt niet, stroom 30sec er af helpt niet. Ik ben een beetje uitgedacht.

 

Wel minimaal een kwartier bekabeld laten staan hè.

 

En belangrijk is wel modem je gebruikt. 

V8: minimaal 1 Superwifi bekabeld aangesloten laten. Modem wifi gaat uit.

V9: minimaal 1 Superwifi bekabeld aangesloten laten. Modem wifi gaat uit.

V10: minimaal 1 Superwifi bekabeld aangesloten laten. Modem wifi gaat uit.

V10a: Alle Superwifi’s kunnen draadloos. Modem wifi blijft aan en doet mee met Superwifi’s. 

Box12: Enkel met laatste software kunnen alle Superwifi’s draadloos.  Anders weer 1 bekabeld.

Modem wifi zelf uitzetten in geval van niet de laatste software. Bij laatste software zal wifi aangaan en mee doen met Superwifi’s. 

 

Installeren van Superwifi’s doe je altijd bekabeld.


@Arian vd Mark Is het met de tips van @DennisA78 gelukt om er uit te komen?