Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb nog een router van Telfort. Staat op eerste verdieping. Ben ik op de tweede verdieping heb ik geen bereik meer. Kan ik de nieuwe (betere en milieu vriendelijker) router van KPN ontvangen ter vervanging?

Met vriendelijke groet,

Gert

Hi en van harte welkom op ons forum @Anijs11! Het geeft niks dat je jouw modem een ‘oud-Telfort’ modem is. De Telfort en KPN modems zijn hetzelfde en hebben tegenwoordig ook dezelfde firmware.

Ik begrijp dat jouw wifi het niet goed doet, zo gauw je naar boven gaat heb je geen verbinding. Het kan verschillende oorzaken hebben. We zoeken hier op het forum natuurlijk graag met je mee naar de oplossing. Welke Experia Box heb je? Ervaar je het wegvallen van de verbinding op één of meerdere apparaten die met je wifi verbonden zijn? 

Ik raad je aan om meteen onze Wifi Manager te doorlopen. Deze handige servicetool helpt je om stap voor stap jouw verbinding te controleren en optimaal in te stellen. Er komt ook altijd een resultaat uit. Ik ben benieuwd wat er bij jou uit komt, en hoe de verbinding het daarna doet. Verder hebben we ook nog tips om slechte wifi te verbeteren hier op het forum, het is heel goed om die ook even door te nemen.