Skip to main content

 

Ik heb contact gehad met de klantenservice omdat ik af en toe wat haperingen in de Wifi/Internet heb. 

Ik heb het modem gereset, 

De klantenservice heeft het allemaal doorgemeten en geen rare dingen gevonden. Het resetten van het modem lukte niet op afstand, dus er zou een monteur gestuurd worden.

Ik heb een mail gekregen om de afspraak in te plannen, daarin staat dat ik 60 euro moet betalen voor de service monteur en na 45min elke 15min een extra 15 euro. Telefonisch is gezegd dat dat alleen betaald hoeft worden als het aan mij ligt. Nu staat er bij het reserveren van de monteur echter niets meer over dat het mij geen geld kost als het aan de KPN ligt. Ik ben dus bang dat ik sowieso moet betalen. De klantenservice zegt dat niet zo is en ik mij geen zorgen hoef te maken hierover.  Dat doe is dus wel….

Zou het niet duidelijker zijn dat jullie je website aanpassen ? Ik heb geen zin in gezeur als jullie straks wel automatisch gaan afschrijven. 

Tja... moeilijk verhaal natuurlijk. Wanneer ligt het wel aan u / uw apparatuur en wanneer niet? Er zijn geen rare dingen gevonden bij de meting schrijft u. Dan staat daarmee al bijna vast dat het niet aan KPN ligt.

Heeft u WiFi versterkers? Van KPN of van een ander merk?


waar het mij eigenlijk om gaat is de onduidelijkheid . Er wordt sowieso uitgegaan van dat de klant betaald wat er ook aan de hand is of wiens fout….

Ik vind de internet verbinding sowieso er niet op vooruit gegaan sinds we glasvezel hebben.


@wouter bouwman zullen we eerst eens kijken waarom het niet lekker gaat met de wifi? Als we hier alles nagelopen hebben kan je altijd nog een monteur bestellen.  En om heel eerlijk te zijn worden de meeste problemen toch veroorzaakt door iets na het modem.  Welk type modem heb? Gebruik je wifi versterkers? Heb je dit soort dingen in huis?

 


antenne versterker en de standaard kpn modem

 


Hoi @wouter bouwman, welkom bij ons op het forum. Dat is zo te zien een MOCA-setje, daarmee kan je het internet COAX-netwerk gebruiken en een UTP-kabel aansluiten op dit kastje. Hoe ziet jouw netwerk er precies uit, kan je er meer over vertellen?

Zit alles aangesloten op zulke MOCA-adapters, of zijn er ook apparaten direct op de Experia Box aangesloten? Vallen apparaten die direct zijn aangesloten ook weg, of gebeurt het alleen als ze via deze set zijn aangesloten?

En welk type Experia Box heb je precies?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer informatie je ons kunt geven, hoe meer we met je mee kunnen denken.