Skip to main content

Mijn wifi werkt sinds half 7 niet? Why?

Dat is erg vervelend dat je geen WiFi hebt, @Sevgiaksu heb je de modem eens opnieuw opgestart, welke type en merk modem heb je?


Ja en geen idee eerlijk gezegd. Ik heb online postcode ingevoerd en mijn straat gaf 1 storing aan tot 23:45 dit is wel vreemd.


Brand er een rood lampje? Aan de onderkant van de modem staat het merk van de modem. Anders maak even een foto van de modem, en plaats het hier dan kan ik zien welke het is. 


Ik kreeg ook bericht dat ik mogelijk een storing kon ondervinden tot 23.45 vanavond, nog niks van gemerkt maar er zal best wat mis zijn her en der.


Hi @Sevgiaksu, we hebben nog geen gegevens van je dus ik kan niet op onderzoek uitgaan nu, maar als onze storingspagina aangeeft dat er een storing gaande is op jouw adres, dan zal er ook daadwerkelijk iets aan de hand zijn. Als je hier meer informatie over wilt hebben, is de snelste manier om even te bellen met ons gratis nummer 0800 - 0402, daar kunnen ze direct even met je meekijken! De storingsdienst is hiervoor24 uur per dag bereikbaar. 

Als je liever verder geholpen wil worden via het forum is dat uiteraard ook helemaal prima, wij zijn echter niet continu aanwezig dus het kan een poos duren voordat je een reactie van ons ontvangt.