Skip to main content
Beantwoord

Mijn wifi deed het steeds slechter en nu helemaal niet meer

  • December 19, 2020
  • 20 reacties
  • 155 keer bekeken

Ik wil graag z.s.m. contact met de KPN!! Wat is in hemelsnaam het telefoonnummer!? De wifi connectie is de afgelopen tijd dramatisch. Sinds vandaag maakt geen enkel device meer contact. Alles geprobeerd. Helaas is er blijkbaar geen telefoonnummer beschikbaar van de KPN! Ik wil contact en geholpen worden. Ik krijg blijf nu al een uur in hetzelfde cirkeltje hangen. 

Beste antwoord door ReneWi

Het probleem is inmiddels opgelost. We hebben een nieuwe modem. Nadat ik eenmaal een medewerker aan de lijn had, is alles heel soepel opgelost. Ook goede en snelle afhandeling van de monteur. Nu al 4 dagen geen problemen meer gehad.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

20 reacties

Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • December 19, 2020

0800-0402

 

Zeg: ik wil een medewerker spreken en heb even geduld.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 19, 2020

Ik kom steeds weer op dezelfde pagina terecht: https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen.htm#/problemen-en-storingen/internet

Als in een eindeloze loop. Ik heb de router al heel vaak herstart (iets wat afgelopen maanden elke dag vaste prik is). Ook de zogenoemde ‘service tool’ kan ik niet installeren. Ik krijg een melding dat deze nu niet beschikbaar is. Ook heb ik geprobeerd via een formulier contact te krijgen, maar dit digitale formulier blijft hangen (en ik zie een foutmelding in het developers console van Chrome). Dit is behoorlijk vervelend.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 19, 2020

Valt de wifi helemaal uit of gaat alles plat?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 19, 2020

Zucht, had eindelijk telefonisch contact, waarvan bijna 30 minuten in de wacht. Wordt ineens de verbinding verbroken. Mag ik weer opnieuw aansluiten. 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 19, 2020

Je bent hier beter af ben ik bang.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 19, 2020

Iemand van de KPN was bezig (stond 25 minuten in de wacht). Nu hebben alle telefoons wel toegang tot de router, maar krijg ik overal de melding dat er geen internet is. Helaas is de verbinding verbroken en kan ik helemaal opnieuw beginnen

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 19, 2020

Welke experiabox heb je en gebruik je Wi-Fi versterkers? Werkt het bekabeld wel goed?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 19, 2020

V8. Ik heb ook een aantal aansluitingen met een UTP kabel en dit werkt prima.

Ik heb nu 4 telefoons voor me. Steeds heeft er 1 of 2 geen wifi connectie. En dit lijkt een beetje te rouleren. Nu hebben ze overigens wel weer contact met de router, maar is er geen internet beschikbaar

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 19, 2020

Koppel alles los van de v8. Reset em Harde reset!! Dan ga je verbinding maken met wifi. Ben benieuwd wat er dan gebeurt. Als dan de wifi werkt kan je met aansluiten beginnen. Werkt het niet dan is de v8 stervende.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • December 19, 2020

De router is volgens mij al ruim 8 jaar oud. Lijkt mij logisch dat het tijd wordt voor een nieuwe.

 


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • December 19, 2020

Er zijn best wat problemen met de v8 . Maar probeer het . jje hebt namelijk niet snel een andere vanwege de drukte bij postnl en soortgenoten.


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@ReneWi Welkom op het forum. 

Wat irritant dat het zo vaak nodig is om je modem te resetten. Ik controleer graag wat ik voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken! 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2021

@Rutger_  Ik heb het forum profiel ingevuld. Hopelijk kun je me helpen. Ook vandaag weer veel wifi problemen. Ook na een restart van experia box.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 1, 2021

De router is volgens mij al ruim 8 jaar oud. Lijkt mij logisch dat het tijd wordt voor een nieuwe.

Een router kan makkelijk 15 jaar mee gaan. Heeft u versterkers? Dit heeft Joep al gevraagd, maar daar heeft u niet op geantwoord. Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? 


  • Deelnemer
  • January 1, 2021

Zeker een experia box v8, ik heb zelfde probleem en wordt niet opgelost, constant valt wifi weg.

Ja je kan een versterker KOPEN via de test terwijl de v8 gewoon niet geschikt is voor het huidige gebruik. 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 1, 2021

Dan zou je de WiFi manager nog eens kunnen doen, maar dan wat verder bij de Experiabox vandaan. Zodat je een lagere snelheid hebt.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 1, 2021

Ik heb de KPN Wifi manager geprobeerd. Er is een kanaal wissel uitgevoerd, maar dit heeft weinig effect. Ik kijk het nog een paar dagen aan. Indien ik nog steeds dezelfde problemen ervaar zal ik contact opnemen met KPN voor een nieuw modem.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • January 12, 2021

Het probleem is inmiddels opgelost. We hebben een nieuwe modem. Nadat ik eenmaal een medewerker aan de lijn had, is alles heel soepel opgelost. Ook goede en snelle afhandeling van de monteur. Nu al 4 dagen geen problemen meer gehad.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • January 12, 2021

Bedankt voor de reacties!


Forum|alt.badge.img+7
  • Slimmerik
  • January 12, 2021

Dankjewel voor de terugkoppeling en fijn dat het opgelost is.