Skip to main content

Ik heb twee of drie keer per dag dat mijn wifi 5 keer achter elkaar wegvalt voor 30 seconden. Waarom gebeurd dit? het is meestal wanneer ik mijn computer opstart en savonds rond etenstijd. Enkele keren in de middag. Het is niet dat het druk is ofzo want dan zou het niet helemaal wegvallen lijkt mij? 

Hallo @Rosa Hielkema , welk kanaal gebruik je voor de 5.0-band, hoger dan 48 en woon je bij een radar in de buurt, vliegveld, meteo, anderszins, dan kan het signaal inderdaad verstoord worden e beter een kanaal kiezen tussen 36-48.

Succes.

 


Ik heb geen idee, en ik weet niet waar ik dat moet checken. Maar nee, geen radar in de buurt. 🙂 @JanD 


Hoi @Rosa Hielkema. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat jouw wifi verbinding meerdere keren per dag wegvalt. Gebeurd dit op verschillende apparaten of alleen op één apparaat? Verder ben ik benieuwd of je onze Wifi Manager al eens hebt gebruikt om jouw wifi stabieler te maken.


Meerdere apparaten @Vikash 


@Rosa Hielkema Heb je onze Wifi Manager al eens doorlopen?


@Rosa Hielkema Heb je onze Wifi Manager al eens doorlopen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat onze Wifi Manager het probleem heeft verholpen. Anders hoor ik het graag van je!


@Vikash ja zeker, maar als de wifi wegvalt op alle apparaten op de zelfde tijdstippen, dan gaat een wifi versterker denk ik niet helpen. Ik heb goede wifi, het gaat erom dat ik wil dat de hele wifi niet uitvalt. Af en toe een wat minder sterke verbinding ga ik geen probleem van maken, omdat het normaal gesproken goed werkt. Dus ik denk dat er iets anders aan de hand is.


Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?😊


Wil je jouw naam, postcode, huisnummer en het klantnummer achterlaten in het KPN Forum profiel? Dan kan ik jouw verbinding eens doormeten. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?😊

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg verder geholpen bent. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag!