Skip to main content

KPN is gewoon waardeloos nu. ben al vanaf 2 februari bezig om wifi verbeterrd te krijgen en een ander modem en nieuwe superwifi punten.

 

de kabel van de glasvezel ging hier de grond in 2009, en sindsdieN heb ik al glasvezel van KPN.

 

Ze mogen ook wel is iets voor trouwe klanten doen.

 

chatten helpt niet want dat wordt gewoon verbroken door PATRICK van de KPN. die had er zeker geen. zin in.

 

Ga op zoek naar andere provider als hier niets wordt opgelost.

 

p.s. WIFIMANAGER IS OOK WAARDELOOS. GA VAN 264 NAAR 144 MB DOWNLOAD.

 

Hallo @Geer59 ,

Heb je een V7 modem of een V8 Modem? Dan kun je via 0800-0402 een verzoek doen voor een moderner modem. Soms lukt het zelfs om een V9 om te ruilen, maar de V10 en de V10A worden zeker niet omgeruild.

Je kunt ook kiezen voor een Fritz!box. Meer daarover vind je op de kennisbanK: 

 

Wat betreft SuperWifi, die kun je via deze website aanschaffen voor een scherpe prijs, via de Wifimanager :

https://www.kpn.com/internet/wifi/superwifi.htm

 

Maar gezien de "tone of voice" in jouw bericht, verwacht ik dat jij van KPN verwacht dat je deze apparatuur gratis ontvangt. Dat gaat niet gebeuren. 

KPN schrijft dan altijd: 

We vinden het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor je vertrouwen in ons :green_heart:

Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Viaplay, Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 
Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geven we korting op het abonnement of bv de Super WiFi als cadeau bij een nieuw abonnement. Wanneer we dat vaker doen, wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. Dat is ook niet de bedoeling. We investeren liever in een goed netwerk, zodat al onze klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met onze dienstverlening.

 


ik heb een v10 hangen. en ik hoef niets gratis, maar een korting zou fijn zijn.

 

itv werkt ook niet perfect, krijg regelmatig controleer  verbinding of herstart modem.

 

netflix amazon videoland en opnames lopen vaak vast  8 van de 10 keer.

 

dus ik weet niet waar KPN aan verbetering werkt, ik merk er niets van. Het wordt alleen maar slechter 


Hallo @Geer59, welkom. 

Ik begrijp dat jij momenteel problemen ervaart met meerdere van jouw diensten zoals Wifi en TV kijken. ontstaan bij TV kijken de problemen op de bekabelde TV-ontvanger of via de Smart-TV die wel via de Wifi werkt? Als de problemen op de TV-ontvanger ontstaan kan dit duiden op een dieper liggend probleem dan enkel de Wifi. Op onze servicepagina vind je een aantal stappenplannen die je kan volgen en waarop je zelf metingen kan uit voeren. 

Zou je de problemen met de Wifi wat concreter kunnen beschrijven? Wat merk je? Valt de Wifi weg of is het traag. Zie je op jouw apparaten dat de verbinding verbroken is of ben je nog wel verbonden maar willen de pagina's niet laden etc. Zo kunnen we samen zoeken naar een oplossing. 


hoi,

 

alles is bekabeld, en de laptop meestal ook.

 

het is niet alleen de wifi. het gebeurt bijna dagelijks dat alle smart verlichting weer geen wifi verbinding

hebben ipad heeft geen verbinding.  Ik heb al het mogelijke al gedaan en niets helpt. en die wifimanager is helemaal waardeloos.

 

De wifi op laptop is dan weer 72 - 110-150- mb

 

het itv kastje of modem is klote want dagelijks heb ik melding Blauw vak start modem of itv opnieuw op

 

alle streaming diensten  lopen regelmatig vast.

 

groet gerard

 


Dan laat je toch een monteur komen? Wordt het probleem door iets van kpn veroorzaakt dan betaal je niets.  Wordt het probleem veroorzaakt door iets wat van jou is, dus alles na het modem,  dan zijn de kosten voor jou.  


@Joep1965 

 

Dat ik daar zelf niet aan heb gedacht. stom