Skip to main content
Vraag

MijnKPN en Thuis app werken niet meer en blijven in een cirkel hangen

• 23 maart 2025
  • 7 reacties
  • 23 keer bekeken

Sinds een dag of 4-5 werkt de Thuis en mijn KPN app niet meer, blijven in een visuele cirkel hangen.

je moet ze downloaden maar he tis van de een naar de ander.

Opeens is de verbinding met een Super wifi punt verbroken.

Sinds de update van nieuwe software alles ontregeld in mijn gehele netwerk.

Via de app inloggen lukt ook niet meer.

Zeer droevig

7 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Fred M. Lastig dat je problemen hebt met de MijnKPN app. Waar loop je precies tegenaan? Dat is mij niet helemaal duidelijk. Welke stappen zet je in de app en wat gaat er mis? 

Je geeft ook aan dat de verbinding met het SuperWifi punt is verbroken. Zie je dan ook een rood lampje op de SuperWifi? Je kunt eens kijken of je dan met het stappenplan in het onderstaande kennisbankartikel verder komt. 

Laat maar weten of ik je nog ergens mee kan helpen! 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 25 maart 2025

Beste Arjan,

Dank voor je reactie, er zijn diverse problemen na de Software Update van het modem.

• Souper WiFi valt steeds uit, is niet te koppelen aan het modem enz.
  • Het gebruik van de KPN apps
  • Inloggen im mijn account

Wat ik ook probeer de Super WiFi steunpunten zijn niet te koppelen en als het lukt dan vallen ze weer uit, vanavond (5 dagen mee bezig geweest) heb ik ze weer kunnen koppelen, afwachten hoelang het zo blijft 

Om de super te kunnen koppelen gebruikte ik de MIJN KPN APP, nu kom ik in een loop terecht als ik de app opent, dan wil ik inloggen, dan gaat hij automatisch naar de Thuis aap, en daar krijg ik het scherm Download mijn KPN, als ik hierop klik krijg ik een help pagina, als ik dan op WiFi netwerk beheren klik dan wordt ik door gestuurd naar Google Play om Mijn KPN APP en dan kan ik klikken op Oppennen, als ik dat doet dan kom ik weer aan het begin, de knoppen, - WiFi netwerk beheren, Wifi verbeteren, Facturen, en zo gaat het maar door.

Als laatste,

ook het inloggen op mijn account gaat ook steeds mis, moet elke keer mijn wachtwoord veranderen om in te kunnen loggen.

heb alle apps al meerdere malen verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, uiteraard tussendoor ook mijn telefoon opnieuw opgestart maar helaas niet gelukt.

Ik ben benieuwd of u een passende oplossing heb.

m.vr.gr.

Fred Meijer

• 3271 reacties
  • 26 maart 2025

Als jij naar de Thuis app gestuurd word, dan houd dat in dat jij nog apparatuur in je netwerk hebt wat nog niet geupdate is naar de nieuwe firmware. 

Jij hebt de KPN Box 12 begrijp ik. Welke firmware staat daarop? Wat zie je als je naar http://192.168.2.254 gaat? Bij de nieuwe firmware staat de versie op de login pagina. Hief je niet eens voor in te loggen om die te zien. Wel openen op pc of laptop met groot scherm. Anders valt het buiten beeld en je kunt op de mobiel niet schuiven met je vinger op het scherm. Dat kan bij alle webpagina's, maar niet bij KPN natuurlijk. Dat hebben ze op wonderlijke wijze geblokkeerd ofzo. 

Heb je witte of zwarte SuperWiFi's? Heb je daarnaast misschien ook nog Experia WiFi's? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 maart 2025

Beste Marlon,

zie hieronder.

Ik heb een Super Wifi set, die bestaat ui 1 zwarte en 2 witte ontvanger/zender, er zijn andere Experia WiFi's aanwezig.

Gisterenavond contact gehad met een KPN medewerkster (die was geduldig en zeer behulpzaam) de eerste opmerking die zij maakte was dat de internet verbinding zeer instabiel was, waarop ik antwoorde dat dit al vanaf het begin af aan al is, ik heb ook altijd gezegd dat het modem niet deugt, heb ook meerder malen om een ander modem gevraagd, helaas niemand thuis…..

We hebben gisteren de eerst de glasvezel verbinding onderbroken en opnieuw opgestart, aansluitend de Super Wifi geprobeerd opnieuw te verbinden, na ca. 25 min helaas wederom geen succes.

Toch nog een keer geprobeerd (ik eerst poort 4 gebruikt - ging niet goed, vervolgens poort 3 en dit is wel gelukt, hoelang het goed blijft gaan ?????)

Ik heb ook een Denon AVR en HEOS boxen, zodra ik de KPN tv box aanzet en ik heb het geluid naar mijn boxen dan is het met enige regelmaat niet om aan te horen daar en tegen als ik via de HEOS app muziek luister dan is het geluid super, maar zodra ik TV of radio via de KNP TV box doet is het drama, de KPN Box is ook al een keer vervangen.

Mijn gevoel zegt gewoon het modem is de boos doener.

ik zie met belangstelling uw reactie tegemoet.

gt. Fred 

• 3271 reacties
  • 26 maart 2025

Je hebt dus Experia WiFi's lees ik. Deze zorgen er voor dat je telkens naar de Thuis app gestuurd word. Kan je deze tijdelijk uit zetten? Hopelijk werkt dan de MijnKPN app wel.

• 3271 reacties
  • 26 maart 2025

Hoe is de tv ontvanger verbonden met de KPN Box? Met een utp kabel? Een kabel die uit 1 geheel bestaat? Er zit niets tussen? Geen draadloze verbindingset ofzo? Gebruik je nog een switch in huis?

• Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 26 maart 2025

De twee witte zijn al uitgeschakeld geweest en dan werkt de app nog niet, ik zal van het weekend proberen om ook de zwarte uit tet schakelen en dan kijken of de app wel wekt.

Het vreemde is is dat de app wel gewerkt heeft maar sinds ca. één week niet meer??

De TV ontvanger en Denon AVR receiver zijn direct op de gele poort van het modem aangesloten.

Voor mijn overige devices het ik een switch, ook hier geld, heeft voorheen wel gewerkt.

ik zie met belangstelling uw reactie tegemoet.

gt. Fred 

Reageer