Skip to main content

Het domein mijnmodem.kpn werkt niet. Ik heb verschillende browsers geprobeerd met hetzelfde eindresultaat. Ook wanneer ik probeer in te loggen via mijn persoonlijke IP werkt het niet. 

Domein niet bereikbaar in google Chrome

Tevens heb ik ook een hard reset gedaan van de modem, ook hierna is de situatie niet veranderd

Heeft u een v10a of een KPN Box? 


ik heb een KPN box


Probeer dan eens: https://192.168.2.254. Let op de s. Je krijgt hierbij als het goed is ook een foutmelding, maar een andere dan die van uw schermafdruk. Klopt dat?


Ah yes klopt, Via geavanceerd kom ik wel bij inlog terecht! Top, Dankjewel 


Ik heb onlangs mijn KPN Box 12 geïnstalleerd en loop op mijn laptop tegen hetzelfde aan. Blijkbaar moet je een verouderd certificaat accepteren.

Ik vraag me echter af waarom dit inmiddels niet is aangepast?


Beste @hpcroad, er is momenteel geen probleem met het certificaat. Deze is nog geldig. Je kunt op een of andere manier deze melding inderdaad wel krijgen, maar die mag je negeren. Excuses voor de verwarring!


Beste Marica, dankjewel voor de uitleg. Goed om te horen dat het certificaat nog geldig is.

Om de een of andere reden kreeg ik hier een melding hierover. In ieder geval lukt het nu wel om via mijn laptop op de router in te loggen 🙂