Skip to main content

Beste mensen,

Ik heb een snelheid van 100 mb gekocht aan glasvezel internet, maar zoals op de foto te zien krijg ik bij een een online test geen 100 mbps. Zou iemand deze test of de oorzaak kunnen uitleggen?

M.v.g,
M. Taha

Is dit bekabeld getest of via wifi?


bekabeld getest.


Probeer het ook eens met deze:

https://www.kpn.com/internet/speedtest.htm

 

En had je hiervoor toevallig een lager abonnement met 50 Mbit download? Dat je wellicht nog niet of niet goed ben omgezet?


Hi @tasneem, welkom terug op het Forum!

In principe zou je met een marge van 10% je snelheid moeten kunnen halen die bekend en maximaal is op jouw adres in combinatie met je abonnement. Nu is dat voor mij beide even gokken, maar ik wil je hier graag een duidelijker antwoord op geven en uitvogelen waar deze snelheid vandaan komt. Zou je daarom jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer en mij een seintje willen geven? Dan kijk ik het een en ander even na!


Beste  Susan,

Hierbij mijn naam: ****

Mijn adres is ****** ***straat ** * ******dam

Mijn Klantnummer  ************

Het laden van de pagina´s duurt ongeveer 1 a 2 minuten, heel langzaam. Toen mijn internetsnelheid 50 MB van het bedrijf Telfort was, ging het laden van de pagina´s sneller. 

 

mvg

M.Taha


*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Hoi @tasneem 

Drie puntjes recht drukken en kiezen voor bewerk.
Even je privégegevens weghalen en in je profiel zetten.
Openbaar forum iedereen kan met jou gegevens aan de haal.

@Susan_  als je er bent !


Hi @tasneem, bedankt! Ik zie in de systemen dat je van de week ook op een andere manier contact hebt gezocht, dat is helemaal prima. Na dat contact is er een nieuwe Experia Box opgestuurd die je sinds gisteren kon ophalen. Kan je aangeven of je deze nieuwe Experia Box al hebt geïnstalleerd en of dit jouw probleem heeft opgelost?


@tasneem ik heb helaas geen reactie meer gehad. Is dat in dit geval 'geen bericht goed bericht'? Mocht ik nog wel ergens bij kunnen helpen dan hoor ik het graag!


Beste Susan,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb wifi manager gevolgd om mijn wifi te verbeteren in de kamers. Dezelfde dag ging het goed maar daarna ging het weer slechter met de verbinding.

mvg

M.Taha


Hoi @tasneem, zou je de wifimanager nog eens vaker willen doorlopen? Als deze constateert dat je wifiversterkers nodig hebt zal hij deze ook aanbieden!


@tasneem is het nog gelukt met de WiFi manager?


Reageer