Skip to main content

in Juni kwam er een medewerker van KPN met een IPAD aanbellen, dit was naar het glasvezel kabel leggen en hij zij dat ik een unieke kans had om naar KPN over te stappen omdat er een speciaal pakket was voor deze straat alleen door al de klachten die er waren door werkzaamheden. Ik gaf direct aan dat ik zeker niet in aanmerking zou komen omdat ik nog maar net bij Ziggo zat (6maanden) en mijn contract minimaal voor 1 jaar was. De medewerker zei dat dit helemaal geen probleem was door het speciale pakket voor deze straat en dat ik ook nog een welkoms cadeau zou krijgen. DUS BEN IK OVERGESTAPT. Nu krijg ik van Ziggo een factuur van 239,15 euro en dit blijkt dus de afkoop van de resterende termijnen te zijn. Ik heb al met KPN gepraat maar er wordt gezegd dat dit volgens de documenten klopt, MAAR HET KLOPT NIET MET HOE HET AAN MIJ VERKOCHT WAS. De medewerker aan de telefoon kon mij niet verder helpen maar ik hoop dat ik via dit Forum een oplossing kan vinden. 

Hallo Jose, tot vandaag nog steeds niets gehoord…..


Hi @Dandoon, dank voor het seintje. Ik zie dat de situatie afgelopen vrijdag besproken en bekeken zou worden, daarna hebben we er nog geen update over ontvangen. Daar heb ik zojuist om gevraagd. Zo gauw we iets horen, hoor je van ons. Mocht jij andersom nieuws hebben/iets hebben vernomen, dan horen we het natuurlijk ook graag.


Ja dat is prima, ik laat zeker wel iets van mij horen als er nieuws is maar mijn bedenktijd voor het nieuwe contract met een andere provider zit er bijna op, ik heb nog maar 3 dagen, dus ik hoop toch echt wel dat ik iets eerder ga horen


Hi @Dandoon, ik heb zojuist de terugkoppeling ontvangen dat 1 van mijn collega's contact met je op heeft genomen en dat het goed opgelost gaat worden, heel erg fijn!


Ja alles is super goed opgelost, ik ben helemaal tevreden en ook erg blij dat de verkoper op dit thema is aangesproken, dus hopelijk zal dit niet weer met een andere klant gebeuren met deze verkoper. De KPN-collega met wie ik gesproken heb was super vriendelijk dus heb ik toch besloten om het nieuwe contract met KPN af te sluiten, ik heb gisteren al het installatie paketje gekregen en monteur komt morgen. Ik kan alleen nog maar zeggen dat ik nu ik een heel tevredene KPN klant ben! 


Ah wat fijn dat je nu weer tevreden bent! Helemaal top dat we dit toch tot een goed einde hebben weten te brengen @Dandoon :blush:


Ja - super bedankt Maja!


Heel graag gedaan!


Goedendag vanavond een verkoper van ziggo aan de deur gehad dat kpn de kabels gingen opgraven en het koper er uit zouden halen en de kpn duurder ging worden ik zei dat ik blijf bij kpn maar toch doorgaan met zijn verhaal alles staat op de ringdeurbel ze misleiden de kpn en maken jullie zwart.


Waarom staan we verkopers aan de deur te woord?! Nooit het gesprek aan gaan, want zij hebben doorgeleerd in onzin verkopen. Gewoon binnen 1seconde de deur dicht, vergelijk ze maar met jehova getuiges


Goedendag vanavond een verkoper van ziggo aan de deur gehad dat kpn de kabels gingen opgraven en het koper er uit zouden halen en de kpn duurder ging worden ik zei dat ik blijf bij kpn maar toch doorgaan met zijn verhaal alles staat op de ringdeurbel ze misleiden de kpn en maken jullie zwart.

Schandalig inderdaad. Na 2-3 jaar nadat KPN glasvezel aanlegt bij haar klanten gaat koper uit. Dus heeft uw gemeente geen glasvezel van KPN dan blijft het KPN koper gewoon werken.

KPN zou eens een serieus gesprek moeten voeren met Ziggo over dit soort nonsens verkoperspraat. En dan zeg ik het netjes.